Hartje niet gezien

Ik ben nu precies 6 weken zwanger met behulp vab pgb. Maar dit weekend had ik krampen in mijn onderrug en bloedingen. Dus vandaag echo gemaakt daar was geen hartje te zien nog maar wel het vruchtzakje. Ze gaf aan dat het waarschijnlijk te vroeg was voor een hartje en het alle 2 de kanten op kan gaan.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Maak me wel ongerust

Ik had met 5.5 weken een bloeding. Ook enkel een vruchtzakje te zien. Ik mocht een week lang stressvol afwachten maar een toen was er wel een mooi hartje te zien❤.
Inmiddels alweer ruim 22 weken. Ik hoop dat ook jij goed nieuws krijgt. Wat de bloeding was is en blijft een raadsel. 
Sterkte meis. Geen leuke dagen zo met die onzekerheid.

Ze dachten dat ik 6 weken zou zijn toen ik een echo kreeg
ze zeiden al dat t mogelijk was dat er nog geen hartje
te zien kon zijn, en dat ik dan niet mezelf meteen druk hoefde te maken.

Ik heb deze zwangerschap (inmiddels 36 weken) ook extra vroeg een echo gehad ivm een vroeggeboorte (24 weken) vorige zwangerschap. Eerste echo werd geschat op 5/6 weken. Geen hartje te zien. Maar omdat het nog zo pril en vroeg en dus klein was moest ik me niet teveel zorgen maken en was het mogelijk dat de vroege echo van 5/6 weken de oorzaak was 2 weken later weer een echo en toen werd vastgesteld dat ik op 8 weken zat en was er een mooi kloppend hartje zichtbaar. 
Alles is mogelijk dus maak je niet al teveel zorgen! Ik hoop voor je dat bij een volgende controle een mooi kloppend hartje zichtbaar is!
succes!

Bij mijn eerste echo afgelopen december, zou ik volgens mijn berekening 8 weken zwanger zijn geweest. Helaas zagen ze een veel te klein kindje zonder hartje. Ook mij werd gezegd dat het twee kanten op kon gaan en ik moest een week later weer terug komen voor een controle echo, daarop moest dan te zien zijn of het kindje was gegroeid of niet. Bij die echo was al geen kindje meer te zien maar alleen een lege vruchtzak. Ik heb uiteindelijk de miskraam moeten opwekken. 
Ik hoop voor je dat het bij jou anders mag zijn en dat je straks een prachtig gezond kindje in je armen mag houden, maar houd wel rekening met het ergste, de grond zakt onder je voeten weg als je het hoort... 

ik heb 10-10 een echo gehad, hier was ook nog niks op te zien enkel de dooierzak met een stip erin die ze niet kregen vastgelegd. Mijn laatste menstruatie was 27-8 dus waarschijnlijk was dit nog te vroeg, dit omdat ik mijn cyclus ook niet ken omdat ik 8 jaar een spiraal heb gehad en maar 1 keer ongesteld ben geweest na het verwijderen van mijn spiraal. Moet 24-10 terug komen gelukkig nog een week, maar wat is dit een slopende periode. De vrouw zei dat ik mij geen zorgen hoef te maken dat het waarschijnlijk nog te vroeg is, maar toch je leest zoveel verschillende dingen. Ik kan er nog niet echt van genieten. Ik hoop dat jij inmiddels een mooi kloppend hartje hebt gehoord 

Terug
Bovenaan