hartje sloeg over :(

Afgelopen weekend voelde ik het kindje heel weinig.. VK gebeld en kon gelijk even langskomen om naar het hartje te luisteren, ook hebben ze gelijk een echo gedaan... daar kwamen ze er achter dat het hartje af en toe oversloeg!! Was helemaal in paniek... wij gelijk naar het ziekenhuis en allemaal testen gehad en een uitgebreide echo.. hier is niks uitgekomen, alles was goed.. nu belde het ziekenhuis gisteren dat ze geen risico nemen en toch weer een aantal testen willen doen.. pfff, wat zenuwslopend.. het feit alleen al dat er iets aan de hand kan zijn :S hopelijk zal er morgen ook niks uit de test komen...
 
Hoi,
Hier een sept mama,ben morgen 37 weken en bij mij ontdekte ze vorige week een overslag in het hartje.
heb ook meteen allemaal onderzoeken en echo's gehad.
Moet nu 2x in de week aan de CTG om het te controleren...
Het kan gelukkig geen kwaad komt regelmatig voor bij babytjes...ze zeggen dat het er mee te maken heeft dat het hartje nog niet helemaal rijp is.
Na de geboorte is het meestal weg.
Morgen mag ik weer naar het ZH aan de CTG. En benieuwd hoe het hartje dan klinkt.
Ik voelde ook iets minder leven dan normaal en had last van hoofdpijn.

Nou heel veel succes en hoop dat het bij jouw kindje ook snel beter gaat.

Gr. Rian
 
Hoi Rian, jeetje zeg dat ze dat nu nog ontdekken.. Ik had ook begrepen dat het vaker voorkomt en dat het na de bevalling weer weg is.. hoe is je afspraak vandaag gegaan?

Bij mij is het alles goed gegaan. ze hebben echt alles extra gecontroleerd en konden niks afwijkends vinden, wat een opluchting! Toch altijd wel even schrikken als je zoiets hoort.. maar het geeft wel een gerust gevoel dat het schijnbaar vaker voorkomt! Voel nu weer veeel leven :)

Hopelijk is het vandaag goed gegaan!
 
Hoi,

Ik heb gisteren weer aan de ctg gelegen en je hoort het nog steeds alleen een stuk minder dan vorige week.
Bij ons hebben ze vorige week ook alles extra goed gecontroleerd en dat is toch wel een terugstellend hoor moet ik zeggen,dan weet je zeker dat het goed is.
Nu mag ik dinsdag weer en vrijdag en dan krijg ik vrijdag ook nog een groeie ho omdat de kleine 2 weken achter loopt in de groei,ik ben nu 37 weken kindje is zo groot als een kindje bij 35 weken,nu ben ik zelf ook niet groot en de dochter was ook maar 44 cm bij de geboorte.ze is wel met 36+3 geboren..

Nou jij heel veel succes en ik laat je wel even weten hoe het verloopt en wanneer de kleine geboren is of alles goed is met hem...

Gr
 
Hoi rian_sanne,

Ik ben een maart moeder maar kijk af en toe op de andere forums. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat ook meegemaakt, was toen 38 weken dus is toen besloten om hem te halen, maar alles is goed gekomen en ik heb nu een kerngezonde peuter rond lopen.

Liefts en veel sterkte umbra
 
Terug
Bovenaan