hartje voor het eerst gehoord

Net bij de vk geweest en voor de allereerste keer het hartje gehoord. Het was even zoeken, maar het klopte als een gek. Ontzettend mooi om dat weer mee te mogen maken.

Verder alle controles gehad. Alles was goed, ik maak me alleen heel veel zorgen om mijn bloeddruk, ik moet zeggen dat ik dat bij de andere zwangerschappen ook heb gehad. Mijn bloeddruk was goed, alleen ben ik heel bang dat hij veel te hoog wordt. Waar die angst vandaan komt, weet ik niet, maar ik word er helemaal gek van. Gelukkig zei de vk dat als je bloeddruk te hoog wordt je daar zelf niet veel aan kunt doen.
Verder waren de bloeduitslagen allemaal goed, suiker en ijzer waren prima en ook de uitslag van de combinatietest was helemaal perfect. De uitslag was 1:5000. Ik moet zeggen dat dat me ook weer heel erg geruststelt.

Nu een afspraak maken voor de 20-weken echo. Wat gaat het allemaal toch weer snel!
 
Wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Wij hopen dat ze het ons woensdag ook laten horen. Met 12 weken zou het wel moeten kunnen dacht ik.
Vervelend dat je je zo ongerust maakt! Hopelijk word je nu weer een beetje rustig na alle goede uitslagen en het horen van het hartje.
Sterkte ermee!
Liefs,
Mar
 
Wat fijn dat alles goed is. Wij hebben donderdag een afspraak. Wij hopen dan ook voor het eerst het hartje te horen. Ben toch wel een beetje zenuwachtig, maar ga er vanuit dat alles goed is. Als dat zo is dan gaan we vrijdag lekker shoppen voor de babykamer!!!!! Zin in!!!!!

Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

Liefs
 
Terug
Bovenaan