hartje weer gehoord, wat een opluchting!!

dat duurt toch wel heel lang hoor, ruim 5 weken tussen de verloskundige bezoekjes. Zeker als je de kleine niet (overduidelijk) kan voelen schoppen. Maar de dag is eindelijk gekomen en het hartje van de kleine is nog steeds flink aant kloppen. op naar de twintig-weken echo op 22 mei, dat is gelukkig maar een kleine 3 weken wachten.

Heey
Gefeliciteerd! wat zijn dat dan 5 lange weken!!
gelukkig zit er bij onze praktijk nooit langer dan 4 weken tussen! ben ik erg blij om!
nog 3 weekjes en dan die prachtige 20 weken echo!!!
wij hebben vandaag de pretecho!!
ben benieuwd

Liefs Jenny (17wk 2 dagen)

Hoi Petra

Hier nog een. Ik mag volgende maandag "eindelijk" weer naar de vk na ook 5 lange weken. Kan niet wachten om het hartje te horen. Ik voel af en toe wel wat bewegen in mijn buik, maar nog niet overduidelijk en zeker niet dagelijks.
Zal ook blij zijn als het 27 mei is en ik mijn 20 weken echo krijg.

Groetjes Natalie
(17w1d)

Ik moet 7 weken wachten tot de volgende afspraak bij de vk, omdat het zo goed gaat....
Ik ga dus pas 4 juni weer, terwijl ik 16 april voor het laatst ben geweest. Ik moet er wel eerlijkheidshalve bij zeggen dat het mijn 3e is, dus de vk heeft ook niet veel nieuws te vertellen. Maar ik vind het wel lang...

Groetjes, Michele

Gefeliciteerd! Ik ben zelf een paar dagen geleden ook weer geweest (ben dik 17 weken nu) en het is toch steeds fijn om te horen, en inderdaad: wat duren die weken lang! Het is mijn eerste biologische kindje na drie vroege miskramen, dus da's spannend. Af en toe lijkt er iets te kriebelen, maar het is altijd nogal druk in mijn buik (prikkelbare darm), dus of het onze nieuwe druktemaker is weet ik nog niet zeker. Zou wel leuk zijn!

Veel succes allemaal!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan