Hartje weer gehoord!!

O wat is dat toch een mooi geluid! :)

En mijn bloeddruk was nu wel normaal, 2 kilo afgevallen (wel gezond gegeten hoor, maar ben iets te zwaar dus is niet erg)
Voel me sinds deze week ook echt stukken beter, dus de roze wolk is erg goed aanwezig op het moment, heerlijk!
Nu een afspraak maken voor de 20 weken echo...

Hey Kim.

Super zeg! Blijft zo'n bijzonder geluid.
Ik moet maandag naar de gynacoloog en dinsdag naar de verloskundige. Hoop daar ook weer het hartje je horen of misschien wel een echo!
Geniet van je roze wolk.

Liefs Redaro

ja leuk is dat het hartje horen
ik heb het vorige week maandag voor het eerst gehoord en ik vond het heel erg mooi maar ook heel onwerkelijk nu moet ik 20 juni pas weer naar de verloskundige hoop dat dan alles goed is ben dan iets van 15 weken zwanger als ik het goed heb. ik ben nu maandag 12 weken precies dus volgens mij ben ik dan minstens 14 of 15 weken zwanger hoop dat ik dan weer een echo krijg is toch zo mooi om te zien en hoop ook dat ik dan weer het hartje krijg te horen echt zo mooi dat zou ik iedere dag wel willen horen.
en inderdaad geniet maar van je roze wolk mij lukt het nog steeds niet echt maar dat zal nog wel komen hoop ik
groetjes nicole

Wat heerlijk dat je nu volop van je roze wolk kan genieten!!!
En wat is het toch een magisch mooi geluid, het hartje van je kindje dat in jouw buik aan het groeien is...
Ik kijk erg uit naar woensdag...dan ben ik 12 weken en heb ik een afspraak bij de gyn!!
Fijn weekend!

@ Redaro, veel succes morgen! Hoop dat je allebei krijgt!

@ Nicole, het is ook onwerkelijk, blijft het iedere keer weer vind ik. Maar nu ik echt duidelijk een buikje heb, begint het allemaal wel steeds werkelijk te worden. Succes alvast voor 20 juni!

@ Brigitte, inderdaad echt heerlijk! Jij ook veel succes woensdag!

Laten jullie weten hoe het gegaan is?

Liefs Kim

Terug
Bovenaan