hartje weer gehoord :)

Ook wij hadden vandaag weer een afspraak bij de Vk.

Ondanks dat ik vorige week veel last heb gehad van bandenpijn en de kleine heel goed voel elke dag vond ik het toch weer een beetje spannend, zeker omdat wij bij een verloskundigepraktijk zitten waar je ongeveer elk bezoek een andere vk voor je hebt zitten
Maar het viel me reuze mee, onze kleine man liet weer goed van zich horen en alles was voor de rest goed(bloeddruk,gewicht) deze vk was heel aardig,ze heeft ook nog even gekeken naar onze pretecho en ze zei ook nou dat is duidelijk een mannetje ja haha

Voor de rest besproken over mijn slapeloosheid waar ik een paar weken geleden mee te maken had,wat duidelijk kwam door mijn onregelmatige diensten. Mijn werk is nu bezig met een functie waasr ik regelmatig kan werken en gelijk sinds die stress weg is slaap ik beter gelukkig.

Over 2 weken de 20 weken echo, o kan niet wachten ik ben zo benieuwd of onze mannetje goed groeit en of alles natuurlijk medisch in orde is.
Nog 2 weekjes wachten dan weten we het :)

Dus jij hebt ook weer lekker mogen luisteren naar je kleine. Raar he, ondanks dat je hem al voelt, blijft het toch spannend. Het voordeel bij ons is dat we een kleine praktijk hebben waar maar 2 verloskundigen werken, dus je weet bijna altijd wie je tegenover je hebt. Nadeel is dan wel weer dat ik 1 van de 2 niet zo leuk vind en de kans dus groter is dat je haar krijgt.

En vervelend dat je last hebt van slapeloosheid. Ik ken het zelf niet, maar met onregelmatige diensten kun je dat echt niet gebruiken. Wel fijn dat je werk meedenkt en een oplossing probeert te bedenken.

Alvast veel succes en plezier met de 20-weken echo. Ik mag volgende week woensdag.

Wat leuk dat je al weet dat je een jongetje krijgt!

Ik kan niet wachten, de 22e hebben we de 20-weken echo en hopelijk kunnen ze het dan zien!

Dat moet zo fijn zijn als je hem al duidelijk voelt, ik heb dat nog niet echt.

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan