Hartje

Ik heb drie weken geleden een echo gehad, het zag er allemaal perfect uit, en het kindje beweegde zeer levendig! Nu was ik vorige week bij de verloskundige om het hartje te horen (12 weken zwanger) maar ze kon het niet vinden. Ze zegt dat het wel vaker voorkomt en ik moet dinsdag terug komen dan gaat ze nog een keertje luisteren. De baby is nog zo klein, en op de echo hebben we het hartje al zien kloppen. Heeft iemand dit ook meegemaakt. Ik voel me verder prima, heb alleen wel erg veel last van mijn darmen
 
Hoi Eveline,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Alles goed op de echo met 11,5 week. Levendig kindje, duidelijk kloppend hartje. Bij 12,5 week bij de vk ook nog geen harttoon te horen. Schijnt heel normaal te zijn, je kindje zit dan waarschijnlijk nog te ver onder je schaambeen. Jammer he, maar echt niks aan de hand dus. Maar toch ben ik blij als ik volgende week wel wat hoor!
groetjes, Judith
 
hoi Eveline,

Ik had bij 8 weken een echo waarop alles goed was inc. een goed kloppende hartje. Bij 12 weken naar de verloskundige geweest en die kon de harttoon ook nog niet vinden, 2 weken later hoorden we hem wel erg goed dus maakt je geen zorgen en verheug je maar vast op je volgende bezoek aan de vk.

groetjes inge
 
Terug
Bovenaan