quote: Blijedoos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 08:15:41&apos

);
Hi Wendolientje,
Voor mij is het de eerste zwangerschap. Ik vind het onwijs spannend en weet echt niet wat ik wel en niet moet voelen. Tot 2 weken geleden had ik nauwelijks kwaaltjes, maar ben nu toch echt wel erg misselijk soms. Ook zoooo moe! Ik slaap ongeveer 10 uur per nacht en ben 's ochtends niet op gang te krijgen! Twee weken geleden had ik 's nachts erge krampen en viel ik bijna flauw. Gelukkig geen bloedverlies, maar de dokter heeft me voor de zekerheid doorgestuurd voor een echo. Daar was jammergenoeg wienig te zien, behalve dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Het hartje was toen nog niet te zien/horen. Volgende week m'n 1ste bezoek aan de vk, hopelijk kunnen we dan wel het hartje horen!!!
Voelde jij je bij de eerste ook zo onzeker? Als ik helemaal niets voel ben ik ook weer bang dat het niet goed is... Ik vind het zooooooo erg om te wachten!
groetjes, Danielle
o ja, volgens mijn berekening ben ik 26 november uitgerekend
hoi
nou bij de eerste was ik eigenlijk gewoon heel blij maakte me niet druk,maar was heeeeeeeel moe en had heeeeeeeel veeel buikpijn zoveel dat ik er bijna van flauwviel,wat achteraf of ook was dat er bij mij toch een kans van miskraam is geweest toen maar dat het vruchtje zo sterk was dat het er niet af kwam en dat ik verder nergens geen erg in had tot 20 weken echo toen bleek dus dat het kindje open ruggetje had,nou geloof me je wereld stort in ,en bij de tweede was het dus suoper spannend om dat je bang bent dat het weer gebeurt,kon toen ook pas vanaf 18 wkeen gaan genieten van de kleine meid,nu heb ik het iets minder spannend,we gaan het van het weekend aan ouders broer en zussen zeggen,en de rest pas na de volgende echo.voel me dit keer ook weer goed vergeleken met de eerste zwangerschap.er blijft toch wel een onzekerheid hoor en vooral bij een eerste,hoort erbij en komt allemaal goed en als je de echos heb gehad dan gaat dat wel weg hoor.succes verder he ,ben je twee dagen eerder als ik uitgrekend trouwens.leuk he gr wendy 8 wk zwanger