hartje

hoi allemaal,
hebben jullie ook zo;n behoefte om het hartje te horen kloppen? ik ben nu bijna 18 weken en voel nog niks, ook heb ik geen echte zwangerschapskwalen meer.

ik vind het allemaal een beetje onwerkelijk en kan zo moeilijk geloven dat alles goed gaat daarbinnen....

ik zou bijna zo;n apparaatje gaan kopen, maar dat moet ik gewoon niet doen, stresskip die ik ben!

groetjes

hoi,

ik weet hoe je je eigen voelt. ik ben nu bijna 16 weken en even is er niets.
ik heb het hartje jammer genoeg nog niet gehoord, heb namelijk een echo gehad de laatste keer dat ik bij de gyn. was dus ik ben blij als ik die een keer te horen krijg is namelijk toch een speciaal momentje vind ik.
maar ik twijfel ook vaak en het is inderdaad een raar gevoel om niets te voelen! op naar de 20 weken echo, die er voor de meeste van jullie denk ik wel snel aan komt?
ik mag 10 maart pas dus nog even geduld!

groetjes lotte

Phoeh ja ik herken dat heel goed! Want ondanks dat ik de kleine zo nu en dan wel voel... zou ik zo graag op het moment dat ik het ff nodig heb... gewoon ff het hartje willen horen! maar ja... ik wil dus ook expres niet zo'n angel sound kopen.

Maar goed, wij hebben 22 feb de 20 weken echo! spannend :D

Hou maar op...weet precies hoe je je voelt.
Er gaan een hoop gedachten door mijn hoofd! Morgen gelukkig weer naar de vk, dan ben ik hoop ik van die onzekerheid af, kunnen we hartje weer horen. 26e 20 wkn echo. We zullen nog maar even geduld hebben, en hopelijk snel de kleine voelen!
Succes allemaal! Liefs

hey hoi!!

k kom ff buurten van t juni forum!

ik ben ook altijd zo nerveus en bang dat er iets niet goed is, en ik heb wel zo''n angelsound gekocht!

ben zo blij dat ik m heb! mag m van de vk maar 2 x per week gebruiken maar dat is toch genoeg om het bange gevoel weg te nemen!

wie weet toch n idee?

groetjes!

Terug
Bovenaan