Hartklopping 19 weken zwanger

<p>Hoi dames, </p><p>Ik had is een vraagje. Hebben jullie ook last van hartkloppingen en af en toe heel erg warm? Ik maak me er een beetje zorgen over</p>

Ja! Behalve dat het heel eng voelt is het onschuldig. Je lichaam moet gewoon ontzettend hard werken. Luister naar je lichaam en probeer goed door te ademen.

Ik heb er ook regelmatig last van, zowel de hartkloppingen als warmte. 
Ik heb nu veel hempjes en een vest aan, zodat ik het vest uit kan doen als ik het erg warm krijg. Wanneer ik hartkloppingen heb, probeer ik te gaan liggen en ademhalingsoefeningen te doen, daarmee gaat het bij mij snel weer over

Hoi, ik slikte medicatie voor hartkloppingen voor de zwangerschap. Daarmee moeten stoppen toen ik wist dat ik zwanger was. Nu met 26 weken begin ik er weer last van te krijgen. Warm, zweten, trillende handen,  tintelingen in vingers en lippen. 
Het enige wat mij helpt net als bij de andere dames. Rechtop gaan zitten en rustig door ademen. Het is heel even flink eng, snap het heel goed. Word hopelijk minder voor je. 
Succes!

Hoi, 
Kan ook te maken hebben met een te snel werkende schildklier. Ik had t in mn vorige zwangerschap, terwijl ik dat normaalgesproken nooit had. Evt even bij je vk aankaarten? 

Hartkloppingen had ik laatst ook. Ik ben nu 21 weken zwanger. Het was zomaar eenmalig, maar ik kreeg het zooooo warm en was bang dat het echt niet goed ging met me. Maar het was maar één keer gelukkig. 
Wel heb ik het ook vaak warm, vandaag ook gewoon de hele dag in mn hempje gelopen! 

Terug
Bovenaan