Hartklopping pffffffffffffffff

Owwww ik heb zon last van hartkloppingen, mn hart slaat de heledag over en soms krijg ik het er ook nog benauwd bij...
Ik moet me echt inhouden om niet in paniek te raken af en toe....
Heeft iemand van jullie dit ook??? Maak me er wel zorgen om maar vlgs verlosk. kon t geen kwaad! Maar wordt er gestoord van....

groetjes Joyce

En tijd geleden had ik er ook last van,en ik was heel benauwd ik dacht dat het kwam omdat de baby op je organen drukt.
maar als je het niet vertrouwt gewoon dokter bellen!!
groetjesBianca

yep herkenbaar!!!!

ene dag heb ik er last van andere niet.. maar idd eerste keren schrok ik ervan en werd ik paniekerig en tja das echt funest dan......

ik probeer erna diep adem te halen en rustig te blijven... meer kan je niet doen

Hoi Joyce,

Bij mij begon dit met 21 wk. Eerst alleen 's avonds, en gaandeweg de heledag een huppelend en heel hard bonzend hart.

Op advies van de verloskundige rond 25 wk een hele wk vrij genomen van werk, want het was echt niet te doen en heel angstig. Dit heeft veel goed gedaan. Daarna ben ik halve dagen gaan werken en toch wat meer op mijn tellen gaan passen.

Sindsdien gaat het goed, het is niet weg maar het is ook niet zo allesoverheersend aanwezig. Ik ben bij de gyn op controle geweest, deze zei dat het er echt bijhoort en echt geen schade aan het kindje kan veroorzaken of iets met de placenta te maken heeft. Dat had ik weer gelezen :( Dus dat stelde me gerust. Ook doorgestuurd naar de cadioloog. Dez heeft een uitgebreid hartfilmpje gemaakt en een echo van het hart. Hij zag het wel terug, maar verder pompt het gewoon goed dus geen zorgen. Je hebt gewoon een huppelhart zei hij. Als de baby 6 mnd is moet ik nog een keer terugkomen.

Duss, beter geen zorgen. Als je niet benauwd bent, niet benauwd wordt bij inspanning etc dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Maar een rotgevoel is het wel hoor!

Groetjes, Marijne 32 wk.

Terug
Bovenaan