Hartkloppingen, benauwdheid en extreem transpireren

<p>Hallo dames,</p><p>Momenteel ben ik 31+5 weken zwanger en heb al vanaf week 27 last van hartkloppingen benauwdheid en extreem transpireren het komt met vlagen</p><p>Wie heeft hier nog meer last van? En hebben jullie misschien tips om hier vanaf te komen?</p><p> </p>

Misschien buik ademhaling oefeningen ? Deze maken mij ontspannen en misschien jou ook wel .
En is de benauwd heid niet van de kleine die tegen  je longen drukt ?
Denk dat je daar weinig tegen kan doen als gewoon normaal  te blijven  ademen of misschien die buik ademhaling oefening  te doen 

Succes ?

De benauwdheid en hartkloppingen heb ik niet, maar soms krijg ik t ineens erg warm en voel ik me niet goed.
Bij mij is mijn suiker dan te laag en helpt t om iets met suiker te eten of te drinken.
Uit mijn suikertest bleek mijn suiker ook eerder te laag dan te hoog te zijn.
En inderdaad zou ik de klachten ook met de verloskundige bespreken!
Succes en neem t serieus als je t niet vertrouwt!

Hartkloppingen zijn herkenbaar. Bij mij komt het momenteel door extreme vermoeidheid denk ik. Daarnaast ben ik zwanger van een tweeling, dus moet mijn lichaam gewoon heel hard werken. Kan dat bij jou ook het geval zijn? 
Als het met vlagen is, dan is het niet zo'n 'probleem'. Heb je al je klachten bij elkaar, en zeker voor langere tijd achter elkaar, trek dan even aan de bel.
Succes! 

Ik werk op de cardio.
Hartkloppingen is nogal een breed begrip.
Wat voel je? Hoe snel voelt je pols? Is het regelmatig? Van hartkloppingen kan je zeker benauwd worden...

Terug
Bovenaan