Hartkloppingen en hoge bloeddruk... wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben vandaag 19 weken en 4 dagen in verwachting van mijn eerste kindje.
Gisteren heb ik de huisarts gebeld omdat ik last heb van flinke hartkloppingen.
Nu had ik al gelezen dat je hart wat meer werk moet gaan doen, maar ja toch wilde ik weten wat ze daar mee bedoelden.
Aangezien ik het gevoel had alsof iemand in mijn hart kneep en vast bleef houden. Heel lastig gevoel.
Ik moest voor de zekerheid toch maar even langs komen.
Mijn hartslag was inderdaad te hoog... die klopt de hele dag alsof ik net heb gerend en mijn bloeddruk was aan de hoge kant wat schijnbaar niet zo vaak voorkomt met 19 weken al.
Hebben jullie dit ook wel??

En dan nog een vraagje... gister lagen mijn vriend en ik in bed en in een keer had ik een licht bubbels in mijn buik. Het was heel kort en ging heel snel. Zou het dan eindelijk zo zijn dat ik mijn kindje heb gevoeld??? Kan iemand een uitleg geven over hoe het bij hun voelde??

Dank jullie wel !

Liefs Esther

hartkloppingen ik word er gek van hier, erg prettig is anders maareh ik heb een hele normale bloeddruk dus hoeft niet met elkaar in verband te staan perse..

Rustig aan doen is de enige remedie en niet in paniek raken van het gevoel, gewoon kalm blijven!

Ja, zoiets dacht ik ook al inderdaad...

De tante van mijn vriend is VK en heeft me wel wat tips gegeven dus die voeren we dan maar netjes uit he :p

Liefs Esther

Terug
Bovenaan