hartkloppingen en kortademigheid

He bah, ik kan de laatste paar dagen helemaal niets meer doen of ik ben buiten adem én ik heb last van hartkloppingen.
Als ik de trap op ben gelopen lijkt het wel alsof ik er een marathon op heb zitten. Ik krijg dan ook last van duizeligheid, zwart voor de ogen. Het schijnt er allemaal bij te horen, maar leuk is anders!

hier idem!!!!

ook als ik op bed lig moet ik echt vaak diep ademhalen en ben dan echt benauwd echt niet leuk!! bij de eerste helemaal niet gehad... ook idd dat mn hart ineens harder slaat lijk wel....

oei dat herken ik.vooral als ik de trap oploop dan ben ik al buiten adem,.
En als ik teveel doe dan begin ik te hyperen en krijg hartkloppingen,maar m,n bloeddruk is verder goed,ik denk gewoon dat we het allemaal maar wat rustiger aan moeten doen!
sterkte
22wk+

Heel herkenbaar...buiten adem al vanaf 6 wk, maar die hartkloppingen vind ik echt heel vervelend en en beetje eng. Lekker kallum aan dus :)

Ik ben gewend te fietsten naar mijn werk 11 km verderop, nu heb ik na 5 min al het gevoel of ik 100m sprint heb gelopen :) Mijn fiets frequentie is dus drastisch aan het dalen. Ik snap niet dat er zeldzame mensen zijn die tot het einde fanatiek sporten cq hardlopen. Weet niet hoe ze het doen...zucht

Ohhhh ik ben ook vreselijk kortademig! En zo erg als ik dan reacties krijg dat ik iets aan mijn conditie moet doen! Zo stom!
Met tennissen zag ik ook een keer sterretjes nadat ik gebukt had, maar dat ging gelukkig wel snel over daarna.

jaja ook hier 1 die het heel erg herkent!

Ik ben zo snel buiten adem! Ik hoef al helemaal niet te lopen en dan praten tegelijk. En dan moet er nog flink wat buik bij komen haha!!

wel rustig aan doen allemaal hoor!

Ja hier ook een herkenning, al is het maar gedeeltelijk.

Lopen (en dan niet rustig wandelend) en praten gaat ook niet. Traplopen is een crime. Zo ook laatst ong 10 meter rennen (spontane hoosbui) naar de auto, bijna 10 minuten moeten bijkomen in de auto. En dit is van de afgelopen week.
Zo dacht ik ook vandaag nou dat paardrijden zal een beetje rondstappen en wat buigen en flexen van het paard zijn, en dan 1 van de meiden erop zetten, nou daar geen probleem (ruim een uur gereden).

Op dit moment snap ik niets meer van mn lichaam, en ga ook maar niet proberen er iets van te snappen. Zie het wel elke dag, en doe rustig aan.

ja ook ik herken dit! dacht al dat het aan mij lag,maar dat schijnt weer mee te vallen hahaha :)
ik heb ook niet echt geweldige condtite moet ik zeggen.
de verloskundige verklaarde dit omdat de baby flink groeit alles beetje klem zit..op de linkerzij liggen helpt bij mij meestal bij het benauwd zijn! en daarbij heb je ipv 5 liter bloed nu 7 liter ongeveer..dus je hart moet harder pompen en kan nu iets minder hebben.

Terug
Bovenaan