A
Anoniem
Guest
Hoi hoi
Ik ben nu goed 10 wk zwanger voel mij verder goed,maar ben sinds
een paar dagen nogal al verkouden.Opgelopen door mijn zoontje,overdag
gaat het allemaal nog wel maar vroeg in de avond gaat het mis.Een verschrik-
kelijke kriebelhoest krijg ik dan.Het komt en het gaat de hele avond en nacht
door,krijg maar heel weinig slaap en dat begint mij op de breken.Nu had ik bij
mijn zoon in de zwangerschap ook last van hartkloppingen en ik weet het hoort
er bij maar door het vele hoesten blijf ik het steeds houden.Krijg last van mijn buik door
het vele hoesten.De hartkloppingen komen vooral voor als ik zoet eet dus dat laat ik
zoveel mogelijk maar het hoesten kan ik niet stoppen,dus mijn hartkloppingen ook niet.
Weet iemand een oplossing voor mijn kriebelhoest?Ik mag wel een paar dagen codiene gebruiken ,heb ik ook al wel gedaan maar dat helpt maar even in ik wil hier niet te veel
van gebruiken .Heeft iemand voor mij een tip zodat ik ook weer eens lekker kan slapen zonder de hele nacht op de bank te liggen om de mijn man in zoon maar
te kunnen laten slapen?DAnk jullie wel alvast.Gr anita
Ik ben nu goed 10 wk zwanger voel mij verder goed,maar ben sinds
een paar dagen nogal al verkouden.Opgelopen door mijn zoontje,overdag
gaat het allemaal nog wel maar vroeg in de avond gaat het mis.Een verschrik-
kelijke kriebelhoest krijg ik dan.Het komt en het gaat de hele avond en nacht
door,krijg maar heel weinig slaap en dat begint mij op de breken.Nu had ik bij
mijn zoon in de zwangerschap ook last van hartkloppingen en ik weet het hoort
er bij maar door het vele hoesten blijf ik het steeds houden.Krijg last van mijn buik door
het vele hoesten.De hartkloppingen komen vooral voor als ik zoet eet dus dat laat ik
zoveel mogelijk maar het hoesten kan ik niet stoppen,dus mijn hartkloppingen ook niet.
Weet iemand een oplossing voor mijn kriebelhoest?Ik mag wel een paar dagen codiene gebruiken ,heb ik ook al wel gedaan maar dat helpt maar even in ik wil hier niet te veel
van gebruiken .Heeft iemand voor mij een tip zodat ik ook weer eens lekker kan slapen zonder de hele nacht op de bank te liggen om de mijn man in zoon maar
te kunnen laten slapen?DAnk jullie wel alvast.Gr anita