Hartkloppingen

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben Stella en ben nu 8 weken zwanger van de 1e. Ik heb sinds 2 dagen last van een soort hartkloppingen het is af en toe, het lijkt wel of er een hartslag wordt overgeslagen ofzo. Herkend iemand dit of heeft het helemaal niets met zwanger zijn te maken?

gr. Stella

Hoi, ik herken dit alleen toen ik een snelwerkende schildklier had, sinds een jaar is het goed en heb dan ook geen last meer. ben zelf nu ook 8 wk zw. en heb er ook nu geen last van, maar het kan heel goed zijn dat het een zwangerschapskwaal is.

hoi!
ik heb dus precies hetzelfde! Heb afgelopen dinsdag positief getest en morgen afspraak bij de doc. ga het dus ook vragen. laat het wel weten!

Ook gefeliciteerd :)
Carla

Hoi allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier, reageer ook niet zo vaak, maar lees wel veel op dit forum.
Zal me nog even voorstellen. Ik ben Anita, 35 jaar en nu 14 weken zwanger van een tweede kindje.
De hartkloppingen die jullie omschrijven zijn  voor mij ook wel heel herkenbaar.
Nu heb ik ze niet meer, maar inderdaad toen ik zón 8 weken zwanger was had ik dat ook. Mij is verteld dat je lichaam meer bloed aanmaakt als je zwanger bent, en je hart moet harder   werken om het je lichaam door te pompen.Vandaar dat je hartslag daardoor iets anders kan zijn.
Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes

Hoi hoi, vanmorgen bij de doc geweest en hij zegt dat de hartkloppingen worden veroorzaakt door oestrogenen. Hormonen dus en idd een van de kwaaltjes. Kan geen kwaad!

Terug
Bovenaan