hartkloppingen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben brenda en zwanger van de tweede nu bijna 6 weken

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook last van hartkloppingen,maar ik stuiter nu zowat van de bank af!!!!!!!!!!

het is dat ik weet dat het door hetzwanger zijn komt,maar het blijft doodeng!
Wie heeft dat nog meer?

groetjes

hai brenda,
balen dat je van de bank af stuitert door die hartkloppingen!!
ik ben nu ook bijna 8 weken zwanger van de 2e en had in vorige zwangerschap pas in laatste maanden af en toe een hartklopping. Nu heb ik al sinds 1 week regelmatig dat gebonk. (meerdere keren per dag). Het hoort er bij staat in de boeken, ben er niet bang voor maar vind het wel erg vervelend.
Hopelijk is het maar tijdelijk, omdat ons lichaam aan de zwangerschap moet wennen!
Sterkte ermee, groetjes mira

Ik ken het gevoel ook. Bij de vorige zwangerschap had ik het mn als ik in het ZH was. Lekker irritant want daar wordt je blddruk ook op gekeurd. Iedere keer naturlijk net iets aan de hoge kant. Af en toe had ik het gevoel dat er een tornado door mijn lijf ging. M.n na mijn zwangerschap. Nu voel ik het vooral als ik een beetje gespannen ben.

Claudia

Hallo!!!

Weer wat geleerd.... Ik wist niet dat dat ook een zwangerschapskwaaltje kon zijn!
Ik weet wel hoe t voelt. Ben nu zwanger van de derde en bij de vorige 2 heb ik Prepar weeen remmers geslikt. Een half uur erna ongeveer had ik dan ook hartkloppingen. Best eng gevoel he???
Ik hoop voor jullie dat t tijdelijk is!
groetjes,Priscilla 13wk

Ik heb er ook last van, ook al had ik er voor mijn zwangerschap ook al wel eens last van. Maar nu dus soms ineens vanuit het niks.
Ben ook erg snel buiten adem, (traplopen is echt een verzoeking!) en m'n evenwicht is een beetje raar. Loop veel te duizelen en roltrappen zijn ineens best eng, (erop en weer eraf--> verlies ik steeds bijna m'n evenwicht!)

Ik heb er ook last van, ook al had ik er voor mijn zwangerschap ook al wel eens last van. Maar nu dus soms ineens vanuit het niks.
Ben ook erg snel buiten adem, (traplopen is echt een verzoeking!) en m'n evenwicht is een beetje raar. Loop veel te duizelen en roltrappen zijn ineens best eng, (erop en weer eraf--> verlies ik steeds bijna m'n evenwicht!)

hai rozemarijke

dat probleem heb ik ook en ik had het ook al voor mijn zwangerschap,maar nu is het echt niet leuk meer!

Ik heb het af en toe ook als ik moet weerken dan ook benauwd maar ja het hoort erbij he.....

over een paar weekjes is het over en kunnen we echt gaan genieten!!!!!!!

groetjes babyboom

Terug
Bovenaan