hartkloppingen

ik voel me vandaag super ellendig. Ik heb zulke harde en snelle hartkloppingen dat ik niet eens normaal tv kon kijken.
mijn ogen schudden in mijn hoofd.
als ik lees, en het boek in de hand heb, voel ik mijn hartslag in mijn vingertoppen.

Aan het begin van de zwangerchap had ik dit ook. hoewel niet zo sterk. bij controle bleek de bloeddruk normaal. heeft iemand dit eerder gevoeld? hoort het bij een zwangerschap?

Ik ben lekker thuis gebleven vanhet werk en aan het gehuppel in mijn buik te voelen vind de kleine deze rust dag een prima idee.

liefs
smooty
 
Je krijgt meer bloed in je lichaam waardoor het voor kan komen. Het moet echter niet te erg, te lang of te vaak zijn. Zowiezo zal ik het melden aan de verloskundige als je daar weer bent. En als het te erg wordt of te vaak ook. Rustiger aan doen kan genoeg zijn, dus goed dat je een dag thuis bent gebleven!

Succes
 
Had er juist vandaag ook last van! Ik voel me dan ook heel onrustig, en als ik dan mn hart voel ga ik me er helemaal op zitten concentreren. Nu gelukkig weer wat rustiger... ga het ook ff tegen de gyn. zeggen morgen...vragen wat zij er van vind!
 
Hoi,
Ik heb dat ook, voel mijn pols overal, nu heb ik altijd wat last van hartkloppingen al sinds mijn 16e, maar dit ervaar ik bij deze zwangerschap dus ook, de vreemdste plaatsten voel ik mijn bloed suizen!
Groetjes
ps;mijn bloeddruk is ook gewoon goed!
 
bedankt voor jullie reacties.
ik voel me fijn nu ik weet niet de enige te zijn.
ik meld t wel bij de vk, dan kan ze t noteren en dat zal nooit verkeerd zijn.

liefs smooty
 
Hoeveel weken ben je zwanger? Toen ik rond de 12 weken zat, had ik ook erg veel last van hartkloppingen! Ik ben er zelfs een keer met spoed voor naar de huisartsenpost gegaan, zo geschrokken was ik!
Er werd me verteld dat het erbij hoort, je lichaam maakt meer bloed aan en je bloeddruk kan snel dalen / stijgen., waardoor je hart zich aan moet passen....Zo is het mij verteld, het is niks ernstigs! Vervelend is het wel.
 
@3ekindje ik ben nu 22 weken zwanger.
Ik ben nu vooral op t werk (gehandicaptenzorg) bezig om mijn werkschema aan te passen. meer pauzes tussendoor. kan ik even bijkomen. dat werkt prettig. en mijn collega's zijn super behulpzaam dus das echt fijn
maar ja, t wel even schrikken zo opeens.
 
Terug
Bovenaan