Hartkloppingen

Hallo Allemaal,

Ik ben inmiddels 17 weken zwanger van ons eerste wonder, en na een periode van veel misselijk zijn, voel ik me nu een aantal weken weer goed!
Alleen toen ik gisteren aan het werk was ging het even weer helemaal mis, spontaan misselijk uit het niets en ik moest weer overgeven, en nu heb ik sinds gister ook ineens last van hartkloppingen, die ik steeds voel in m'n keel! Best vervelend en vraag me ook af of dit normaal is, en of meer meiden hier last van hebben of hebben gehad?
En anders morgenvroeg toch maar even de verloskundige bellen!
Groetjes Do
 
Ik heb vanaf m'n twaalfde week hartkloppingen en ben nu vijfentwintig weken zwanger. Ik heb soms last en dan een paar dagen weer niet. Ik ben zelf huisarts in opleiding en ben niet voor m'n klachten naar een arts geweest. Als je licht in je hoofd bent of kortademig tijdens de hartkloppingen moet je sowieso aan de bel trekken. Als je twijfelt, zou ik het voor de zekerheid even navragen bij je eigen verloskundige of arts. Ik maak me over m'n eigen hartkloppingen geen zorgen, maar heb wel even m'n bloeddruk gemeten en naar m'n hart geluisterd; allebei normaal! :)
 
hoi,
altijd even checken bij de HA of VK.
zelf heb ik het de gehele zw gehad, ik kreeg hierdoor paniek aanvallen, en pijn rond mijn borst(dit bleek later galstenen te zijn)

maar goed het is best beangstigend..
je hart moet harder werken door de zwangerschap en dit kan je voelen.
probeer te ontspannen!

succes
 
Ik heb hartkloppingen in mijn rechteroor. VK in t ziekenhuis gaf vorige week aan dat dit normaal is, kan in je keel zijn, je oor, of gewoon je borstkas. Komt inderdaad doordat je lichaam meer bloed door je lijf pompt en alles toch anders werkt dan normaal...

Bij twijfel altijd even vk bellen!
 
ik heb ook last van hartkloppingen, maar doordat ik heeeel veel stress had dacht ik dat het daardoor kwam. ik vond het al raar dat de stress minder was en de hartkloppingen soms meer waren.
 
Terug
Bovenaan