Hartoverslagen

Hi allemaal,

Ik ben nu 21 weken zwanger en heb erg last van hartkloppingen/ overslagen en het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb nu een holter gekregen
Van de huisarts zodat een cardioloog m’n hartritme kan controleren. In de vorige zwangerschap heb ik het ook gehad en toen was het onschuldig maar het is een erg vervelend gevoel. Hebben hier nog meer mensen last van? Liefs, Kiki
 
Ja ik heb er ook veel last van gehad, en nu steeds minder gelukkig. Maar idd veel tussen de 20-30 weken.
 
Ik heb het ook gehad (inmiddels net bevallen). Bij mij bleek het samen te hangen met een te snel werkende schildklier (door de zwangerschap). Hebben ze dat al gecontroleerd? Dit kunnen ze zien in je bloed. Ik heb de hele zwangerschap uit kunnen zingen zonder medicatie. Doordat ik wist waar het vandaan kwam, was het niet minder irritant maar wel minder akelig. 
 
Ja ook gehad in de zwangerschap. Je kan magnesium tabletten slikken, die hielpen bij mij. Toen ik daar een paar weken later mee stopte heb ik er ook geen last meer van gehad.
Totdat ik met 6 maanden stopte met borstvoeding en m'n menstruatie weer op gang kwam! Toen heb ik echt super veel last van extra's gehad. Ook een echo, holter en fietstest gehad en alles was goed. Na 4 maanden toen m'n cyclus weer regelmatig was is het plots opeens gestopt. Hormonaal was het dus.
 
Ik heb het ook gehad. Bij mij was het hyperventilatie. Ik kreeg ademhalingsoefeningen van de verloskundige en daarna geen last meer van gehad.
Hoop dat het bij jou ook iets onschuldigs is. Veel succes. En sowieso rustig aan!
 
Dank je wel voor je bericht! Ik heb in het verleden wel last gehad van chronische hyperventilatie maar heb het idee dat ik er nu geen last meer van heb maar het is wel het proberen waard! Ik ga vandaag gelijk even m’n vk bellen!
 
Wat goed om te horen dat ik niet de enige ben! Welke magnesium pillen heb je geslikt en hoeveel mg per dag? Dan ga ik dat ook proberen! Dank voor je tip!
 
Terug
Bovenaan