hartoverslagen

hallo.

wie heeft er ook zo'n last van vervelende hartoverslagen? dat ie ff dubbel klopt, of overslaat. ik had het voor mijn zwangerschap al, maar het lijkt erger te worden. ik vind het best eng, soms denk ik dat ik erin blijf hangen..
groetjes...
 
Ja hoor anoniem ik heb er ook last van,voorheen nooit gehad,maar sinds de zwangerschap wel,nu moet ik wel zeggen dat het bij mij een stuk minder is geworden toen ik de eerste 3 maanden er op had zitten.Inderdaad die dubbele hartslag en t overslaan,het schijnt er echt bij te horen dus je hoeft niet bang te zijn,en zodra ik dat hoorde was t bij mij ook echt minder,ik denk als je je er druk overmaakt dat het steeds vaker gebeurd,ik was echt gerust gesteld!!!!geweldig he dit forum!!!dus maak je maar niet te druk he.groetjes el
 
ik heb nu twee keer gehad dat mijn hart heeeel hart klopte, ik voelde het in mijn nek helemaal, bedoelen jullie dit?
ik vond het wel een beetje eng...
mathilde
 
hallo,

Nou, ik ben blij dat jij het nu aangeeft. Ik heb dit vooral in de eerste 4 maanden heel erg gehad. Ik dacht dit gaat niet meer over. Vooral wanneer ik in bed lag. Gelukkig gata het nu beter en is het veel minder geworden. Dus niets aan de hand en je maar niet druk meer maken!

Groetjes,

Jessica
 
Hallo,

Zelf had ik hier voorheen ook last van maar nu is het inderdaad erger. Soms raak ik ook wel lichtelijk in paniek maar ik probeer dan snel afleiding te zoeken zodat ik niet meer zo gefixeerd ben op mijn hartslag.

Groetjes
 
Wat ben ik blij dat jullie het hier over hebben meiden!!! Kan wel janken weten jullie dat? Ik durf al 2 weken nauwelijks te gaan slapen omdat mijn hart af en toe bibbert/huppelt/ff extra slaat. Doodeng vind ik het. Al voor dat ik zwanger was huppelde mijn hart weleens maar zo erg als nu (ik ben bijna 35 weken zwanger) was het nog niet eerder.

Ik ben nu wel heel blij maar weten we nu eigenlijk wat het is en of het kwaad kan? Ik lees dat het erbij hoort en de anoniem die deze discussie startte had er ook al voor de zwangerschap last van en ook zij is er nog steeds :))

Ik voel me heel erg opgelucht.

Liefs,

Annemieke
 
Jaah ken dat gevoel heb zelf voor mn zwangerschap last van hartkloppingen en kortademig der bij.
Nu lijkt het zelf alsof me hart wilt stoppen omdat het over slaat majah denk dat het allemaal der bij hoort.
Want heb gelezen dat zwangeren vrouwen meer bloed hebben en dat moet de hart steeds laten oppompen ofzow vandaar dat het snel klopt

Maak je niejj druk meiss hoort er helaas bij als je echt heel onzeker bent gwn naar de HA gaan!!

Succes en gefeliciteert !! Babiejj
 
Terug
Bovenaan