hartritmestoornis

Hallo allemaal,ik ben net terug van de vk ,en ben nog een beetje overstuur ervan.Het hartje van de baby sloeg over nu moet ik morgen naar het ziekenhuis om een hartfilmpje te maken van de baby.Meestal was dat omdat het hartje nog niet helemmal volgroeid zei de vk,maar toch voel je je dan een beetje down.Heeft hier iemand ervaring laat het me dan aub even weten.Bedankt

C.
 
hoi C.
ik ben eigenlijk niet bekend ermee dat een babytje het heeft. maar ik kan je wel vertellen dat ik het heb. tijdens mijn zwangerschap is het nu veel erger. ik heb veel hartfilmpjes laten maken in het ziekenhuis, en ben bij veel doktoren geweest. ze kunnen nooit iets vinden en zeggen dat het onschuldig is!
ik maak me eigen er ook altijd druk om, omdat ik denk dat het heel slecht is.
misschien heb ik je een beetje gerust gesteld dat ik het al heeeeel lang heb...ik wens je veel sterkte met het filmpje toe!! GOOD LUCK!!
liefs van sandy
 
hoi c,
Ik heb geen ervaring of tips, maar wil je wel even sterkte wensen.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt, maar je moet niet gelijk v/h ergste uitgaan!
Laat ons nog even weten wat ze in het ziekenhuis zeiden.
gr fie
 
Hallo,

Toen ik 3 jaar geleden zwanger was van mijn dochter, had ik een soortgelijke ervaring. Met 32 weken werd ik ook voor een hartfilmpje naar het ziekenhuis gestuurd omdat het volgens de verloskundige oversloeg. Het bleek loos alarm en het hartje had een keurig en rustig ritme, maar ik kan me jou zorgen levendig voorstellen. Waarschijnlijk is het niets ernstigs, maar wil men geen risico's lopen. Sterkte ermee en laat nog even wat van je horen!

Janet
 
Terug
Bovenaan