hartruisje....

hoi meiden,
wij zijn vanochtend naar het cb geweest met onze kleine meid....
alles was prima,   ze is nu 5 en een halve week oud, ze weegt 4700 gram en is 55 cm. lang....alle testjes waren ook prima, jullie weten vast wel welke ik bedoel, beentjes, heupjes, ruggewervel, nekje, oogjes enz....
alleen nu zei de arts dat ze een klein ruisje in het hartje hoorde....niks om ons zorgen over te maken hoor!!??
ja hallo!!!!!     waarom zeg je het dan....tuurlijk maak ik me zorgen!!!
de volgende afspraak is weer bij de haar zodat ze het even in de gaten kan houden...maar dat is pas 15 nov.

mijn bazin belde me net en haar nichtje had dat ook...ze zei ook al dat dat niks ernstigs was en al het wel zo zou zijn had de arts wel andere stappen ondernomen....
ik weet ook wel dat ik me niet druk moet maken want ze doet het heel erg goed....maar wat ik wil weten van jullie is dat jullie hier ook ervaring mee hebben?????

groetjes lotte.

Nou ik heb er geen ervaring mee maar ja, het is natuurlijk wel een domme opmerking om te zeggen dat je je geen zorgen moet maken want dat doe je toch wel. He wat vervelend nou.... gelukkig is de rest in orde en ik denk eigenlijk ook dat dat ruisje wel meevalt hoor.. maar toch! Ken ook iemand waarvan dit kindje het had en daar is niks meer mee aan de hand. Laat even weten wat ze de volgende keer gezegd hebben.

HIer ook een moeder, die het geval had.
vanochtend op het cb geweest, en ook precies het zelfde verhaal.   alleen werdt er bij mij gezegd dat ik maar geen zorgen hoefde te maken, maar wel ff bij de fam moest informeren.

Hoi Lotte,

Vervelend om te horen, hè? Tja, bij al dat soort dingen denk je: waarom zeg je het dan... Maar als ze je het niet vertellen is het ook niet goed, toch?
Ik heb zelf een hartruisje gehad, dus heb zelf de ervaring, ook al weet ik er niet zo veel van.