Hartruisje

Hoi allemaal,

Vanmiddag bij de arts van het consultatiebureau geweest met Fay en die hoorde een ruisje bij haar hartje (zowel op de borst als haar rug) nu moeten we morgen een afspraak maken bij de huisarts zodat die ook nogmaals kan luisteren. We schrokken natuurlijk wel maar ze groeit en drinkt goed dus hoefden we ons geen zorgen te maken maar dat doe je toch. Heeft iemand hier ervaring mee? Maak me toch wel zorgen.

mamamir

Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt! Helaas kan ik je niet geruststellen, wij hebben er geen ervaring mee.
Hopelijk heeft de huisarts meer info morgen!

Bij iemand van mijn "pufclub" werd dit gelijk na de bevalling geconstateerd. Zonder je bang te willen maken; Dat kindje heeft een klein gaatje in een hartwand, maar waarschijnlijk groeit het dicht en hij heeft er geen last van. Ook is hij onder controle bij een kinderarts...
Ik hoop dat het niks is!! In ieder geval heel veel succes!!
Liefs Sonja

Dat is vervelend, zeker omdat je nu moet afwachten. Ik heb zelf ook een ruisje vanaf mijn geboorte en helemaal nergens last van. Ik hoef daar ook verder niets aan te doen of te laten. Ik weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is als bij jullie Fay, maar het kan dus ook meevallen.
Veel succes!

Terug
Bovenaan