Hartslag 160 is een meisje in week 14?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 15 weken zwanger vorige week was ik bij verloskundige om het hartje te horen, ze zij me oh heel snel 160 per minuut. Bij mij dochter ze is nu 13 weken oud, was ook 160 per minuut.</p><p>En nu bij deze zwangerschap ook ze zei dat het weer een meisje is.</p><p>Hebben jullie ervering erover?</p><p>Ik ben benieuwd erover.</p>

Ik was ook bij elk hartfilmpje weer benieuwd of het hartje boven de 145/150 tegen de 160 zou blijven want ik had zo'n sterk gevoel dat t meisje zou worden. En het klopte :) 

Bij mij ook al vanaf het begin rond de 160 slagen per minuut en is indd ook een meisje! Al is het nooit zeker. Bij mijn broer was dat ook en was toch echt een jongen haha. 
En je bedoelt dat je dochter 13 maanden oud is denk ik? Haha. 

Dat zegt nog niet zoveel. Mijn eerste  had ook een erg hoge hartslag. En was toch echt een jongen.  Maar nu zwanger van een meisje en weer een hoge hartslag maar ze is ook behoorlijk actief als we een echo krijgen met hartslag meting dus logisch als ze dan boven de 160 uitkomen. 

Bij mij was het 155 en het is een jongetje. Zijn hartslag is nu na 34 weken nog maar 125.. Het zegt dus helemaal niks in het begin. 

Hartslag zegt niets hoor.. ik verwacht een meid en hartslag is nu vaak tussen de 150 / 160 (23 weken zwanger) en me schoonzus krijgt een jongen en zelfde hartslag (32 weken zwanger)

Terug
Bovenaan