Hartslag baby geslacht??

<p>Hoi allemaal, </p><p>mij ben momenteel 25 weken zwanger en de hartslag van me baby zit altijd rond de 130 p/m volgens de verloskundige is het dan waarschijnlijk een jongen. Want meisjes hebben een snellere hartslag. Klopte dit bij jullie ook? </p>

Eerlijk gezegd heb ik hier nog nooit van gehoord ? Hebben ze bij de 20 weken echo niet kunnen zien wat het geslacht van je kindje is?

Dit klopt niet.. Ik heb met 38 weken extra controle gehad. Wij wisten het geslacht niet (bewust). De verloskundige dachten allemaal dat het een jongen werd ivm met lage hartslag (onder de 140). Maar afgelopen woensdag ben ik bevallen van een prachtig meisje. Ik zou dus niet uitgaan van de hartslag. En als je het echt wil weten gewoon via echo laten kijken wat het wordt. 

Dit klopt niet.. Ik heb met 38 weken extra controle gehad. Wij wisten het geslacht niet (bewust). De verloskundige dachten allemaal dat het een jongen werd ivm met lage hartslag (onder de 140). Maar afgelopen woensdag ben ik bevallen van een prachtig meisje. Ik zou dus niet uitgaan van de hartslag. En als je het echt wil weten gewoon via echo laten kijken wat het wordt. 

Dit klopt inderdaad niet. Ik ben bevallen van een jongen, we wisten dat het een jongen zou worden maar zijn hartslag was altijd rond 140/150 tijdens controles

Nou we willen het geslacht niet weten maar was toch wel nieuwsgierig of deze theorie klopte. Bij mijn vorige zwangerschappen wist ik hier ook niets vanaf, is me toen ook nooit verteld bij controles hoe hoog de hartslag is. Nu zeggen ze het er vaak bij als ze luisteren. 

Terug
Bovenaan