Hartslag baby

Hoi meiden!

Ik was vandaag bij de VK en uiteraard even naar het hartje geluisterd.
Ik vroeg welk geslacht ze dacht dat het was op basis van de frequentie... ze zei een jongen!

Hahaha, even een shock, want we dachten juist aan een meisje! Ik geloof dat het niet heel betrouwbaar is (en we willen het ook niet echt weten!), maar nu denken we weer helemaal dat het een jongen wordt!

Ohhh wat is het toch spannend!

Iemand ook ervaring hiermee?

X

hallo!

Tijdens mijn bevalling heb ik het gevraagd aan de vk toen ze steeds het hartje ging luisteren. Ze zei toen jongen en het was een jongen. Ik weet niet of het waar is of ze het echt kunnen horen.
Ik had laats een vk en die zei dat het onzin was, en dat je kindje gewoon een langzame hartslag heeft als het slaapt en snel als het wakker is. Het is denk ik maar net waar ze in geloven, want mijn vorige vk van de eerste dus die had echt wel vertrouwen in wat ze ze zei. goed gegokt of toch een theorie!?!?

nog even en dan weet je het, spannend!!

groetjes

bij mijn 1ste zei de VK doormiddel van naar het hartjete luisteren uit zichzelf ineens het is een jongen he ?! maar we wisten het niet..was natuurlijk een domper! en ja ik heb ook een jongen gekregen!

Spannend.. Je weet het toch echt niet. Bij mij zij de verloskundige ook dat t een jongen is vanwege de hartslag..De echo heeft toch luid en duidelijk laten zijn dat het een meisje is!

Heb dat wel eens vaker gehoord ja. maar ben te nuchter om daar iets van te geloven.
We zien het wel als ik bevallen ben. Jongen of meisje, wij zijn er even gelukkig mee.

Heb er wel van gehoord dat jongen lager is dan een meisje, maar de pretecho vrouw zei toen dat dat onzin is. Bewijs was er ook, liet ze zien de ene keer was de hartslag van de kleine een jongen en even later was hij sneller (voor meisje) en er was duidelijk een slurfje in beeld. Dus ik zou me er niet zo aan vast pinnen

er is wel echt een theorie. ddie van een jongen gaat gemiddeld 120 slagen p/m en die van een meisje 140. als ze drukker zijn gaat het sneller en als ze slapen is het rustig maar gemiddeld genomen...
ik hoorde bij de tweede ook meteen het verschil en bij de derde weer en ik had allebei de keren het goed gehoord. ervan uitgeaande dat ze op de echo goed gezien hebben dat het weer een meid wordt deze keer natuurlijk.....

Terug
Bovenaan