hartslag

hallo vandaag bij de vk geweest ik ben nu 12 wk zij kon nog geen hartslag vinden wie heeft dit ook meegemaakt en hoorde bij de volgende keer wel de hartslag. op de echo bij 9wk was wel een hartslag te zien ik voel me best onzeker
 
Ja hoor, had ik ook, zelfs bij 13 wk controle gehad en was niet te horen, had hem wel vlak daarvoor gezien op de echo, dus de HA zocht ook niet heel erg lang, ik had geen ongerust gevoel daarover.
De keer daarna was 'ie luid en duidelijk aanwezig.

Groetjes mosy
 
Hoi anoniem,

Ik heb dit ook meegemaakt. Met 12 weken was de hartslag niet te horen. En toen ik een week later met 13 weken weer kwam hoorde de huisarts hem nog niet. Heb toen een echo gekregen waarop wel duidelijk een hartje klopte. Pas met 15 weken konden we het via de doptone horen. Dus maak je geen zorgen meid.

Groetjes Myrthe
 
bij mij was de hartslag ook pas bij 15 weken te horen terwijl op de echo (bij 8) weken een hartje te zien was die stevig klopte. Ben nu ruim 24 weken en alles gaat prima. dus zoals je aan alle reacties kan zien is het vrij normaal en niets om je zorgen te maken
 
Bij mijn eerste kindje was de hartslag niet te horen tot 14 weken, ik was uiteraard ook heel erg onzeker hierdoor.
Ben nu 12 weken zwanger van mijn 2e kindje en ook nu geen hartslag gehoord, zelfs amper iets kunnen zien op de echo omdat hij/zij erg diep ligt.
Probeer je maar niet al te ongerust te maken, alhoewel dat natuurlijk erg moeilijk is!
groetjes!
 
Hoi,

Bij mijn eerste zwangerschap kon ze het hartje ook pas vinden met 14 weken.
Onze huisarts probeert dit nu ook pas met 14 weken, om teleurstelling ed te voorkomen. Dus, ik zou me er geen zorgen over maken.... gr Tanja
 
Terug
Bovenaan