Hartslagje gehoord

Vandaag naar de vk geweest om voor het eerste het hartslagje te horen. De baby was erg druk heen en weer aan het zwemmen, dus we hoorden af en toe het hartje langszwemmen en daarnaast heel veel bijgeluiden. Wat een mooi moment weer!

De uitlsag van mijn bloedonderzoek was ook verder prima, alleen is mijn bloeddruk te hoog voor dit moment van de zwangerschap. Bij 15 weken zou het 120/65 oid moeten zijn, maar bij mij is het 120/85... Nu moet ik regelmatig de bloeddruk meten om te checken of het niet hoger wordt.

Hebben jullie dit ook? Is er iets aan te doen?

Wat fijn om de hartslag van je kindje te horen en dat hij/zij zo lekker aan het bewegen was.

Van je bloeddruk heb ik geen idee. Bij mij is het juist tegenovergesteld (90/55).

Ik heb r verder ook geen verstand van. Bij mij was ie de eerste keer. 120, 60 en vorige week 100, 60.

Heerlijk he, hartslag horen.
Ik heb thuis happytone en luister ook 2x per dag toch wel even naar het hartje. Zo'n fijn en leuk moment.

Ik heb gisteren voor het eerst het hartje gehoord. Ook al is dit nummer 3, het blijft een bijzonder moment! Mijn bloeddruk is 140/80, maar dat is ie eigenlijk altijd.

Bij mij hetzelfde probleem. Moet elke drie weken minstens terugkomen. Ik vin het wel spannend en hoop het moment dat ik overgedragrn word aan het ziekenhuis zo lang mogelijk uit te stellen

Fijn he,om het hartje te horen! Ik heb geen idee wat je aan je bloeddruk kunt doen! Dat is toch de onderdruk die zo hoog is> Misschien minder zout eten? Of moet dat juist bij de bovendruk? Heb er weinig verstand van! ;)

Terug
Bovenaan