Hee lieve meiden,
inmiddels zie ik het weer zonnig in. Mijn ei-sprong was afgelopen maandag, maar mijn vriend had al aangekondigd dat er deze maand weinig van zou komen, ivm met zijn (eigenlijk ons) werk.
Er stond een groot evenement voor de deur. Dinsdag toch seks gehad; we gaan er maar van uit dat dat niets heeft opgeleverd: oud zaad, stress, een dag te laat, maar je weet maar nooit. Vandaag was heel fijn wakker worden ;-). Het werkproject loopt nu, dus er is wat ruimte in het programma. En dat maakt veel goed.
Jullie hebben gelijk, eerst maar eens de onderzoeken afwachten.
@mammabeccie: Je verhaal geeft me echt hoop! Het kan me eignlijk niet zoveel schelen wanneer het gebeurt (nou ja, liever vandaag dan morgen); als het maar gebeurt.
@MammaLenR:
Ik ben 34 jaar en bijna 11 jaar samen met mijn vriend. We hebben ongeveer hetzelfde werk en werken ook veel samen (zijn wel "concurrenten"). In tijden van stress vrijen we eigenlijk een beetje te weinig. We proberen sinds dec. 2009 een kindje te verwekken. Ik heb hooguit een vroege miskraam gehad, toen mijn menstruatiecyclus opeens 32 dagen duurde ipv 27 dagen. Ik ben vrij regelmatig, maar heb een week voor mijn menstruatie al last van "bruinverlies", oud bloed. De huisarts weet niet waar het door komt. Ze heeft onlangs een uitstrijkje gemaakt, daaruit kwam niets. De drie keer daarvoor dat ik naar de HA ging, kreeg ik een stagiaire die niet eens keek voordat hij zei dat zoiets heel normaal is. Ik heb een bezoek aan de gynaecoloog "afgedwongen", dat vindt 28 april plaats.
En wat zijn jullie verhalen?
liefs!