hartstikke bang...

Met de zon verdween ook mijn hele positieve gevoel. Ik ben gewoon hartstikke bang dat ik nooit zwanger zal worden, en moeder van ons eigen kindje. Eind april gaan we voor het eerst naar de gynaecoloog en ik ben heel bang dat ik daarna een gesprek krijg waarin ze zeggen: We kunnen niks voor je doen. Of: het gaat heel moeilijk worden... of: Je kunt helemaal geen kinderen krijgen met dat lijf van jou.... Telkens als ik er vandaag aan dacht stonden de tranen in mijn ogen. Een beetje labiel dus...

Of het wordt een bericht, wanneer je wat dit of dat doen is kans op een zwangerschap veel groter.....hou de moed erin het kan nog alle kanten op.
Je krijgt in elk geval nu onderzoeken wat de reden is dat je niet zwanger wordt.

Succes

heey gien

ik herken je angst wel heel goed,
bij ons duurde het ook heel lang voordat ik zwanger was van mijn zoontje,
wij waren iets van 3 jaar bezig, en hebben veel onderzoeken gehad,
maar ze vonden nooit een oorzaak.

zomaar spontaan en zonder hulp ben ik toch zomaar zwanger geworden na 3 jaar klussen.
we proberen nu al 1.5 jaar voor de 2e

wij waren er waarschijnlijk echt veel te veel mee bezig. dus er is niet altijd iets aan de hand.

ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je ook een kindje mag krijgen.

Groetjes Beccie

Hee lieve meiden,

inmiddels zie ik het weer zonnig in. Mijn ei-sprong was afgelopen maandag, maar mijn vriend had al aangekondigd dat er deze maand weinig van zou komen, ivm met zijn (eigenlijk ons) werk.
Er stond een groot evenement voor de deur. Dinsdag toch seks gehad; we gaan er maar van uit dat dat niets heeft opgeleverd: oud zaad, stress, een dag te laat, maar je weet maar nooit. Vandaag was heel fijn wakker worden ;-). Het werkproject loopt nu, dus er is wat ruimte in het programma. En dat maakt veel goed.

Jullie hebben gelijk, eerst maar eens de onderzoeken afwachten.