hartstikke bedankt Lill en Ang...

Hallo lieve meiden,

Dit is nou precies wat we nodig hadden. We moeten inderdaad nog een intake, maar we wisten dus totaal niet wat daar ging gebeuren. Je hoort van iedereen weer wat anders, maar niemand die er echt zelf ook was geweest. He, misschien een rare vraag, maar wij horen dat je de avond voordat je de afspraak hebt eerst gemeenschap met elkaar moet hebben gehad, klopt dat? Goed ik krijg dus een gelijk een onderzoek. Ik ben nog super onbekend met alles. Is dat heftig??
We hebben pas in oktober de afspraak, dus dat duurt nog een hele poos, daar balen we dus flink van. Ondertussen zijn we dan bijna anderhalf jaar verder.
Bedankt voor jullie support.
liefs Angelique

Hoi Angelique,
Zo te horen sta je op de rol voor de eerste afspraak bij de gyn. Als het moment van de afspraak goed is, dus rondom je eisprong dan doen ze meteen een samenlevingstest en moet je de avond ervoor inderdaad aan de bak! Bij mij was dit toevallig het geval. Dit stelt erg weinig voor. Het is vergelijkbaar met het baarmoederonderzoek wat je krijgt als je 30 wordt. (als je dat al bent natuurlijk) Ze plaatsen een klem en halen wat vocht uit je baarmoederhals om te kijken of er levende spermacellen aanwezig zijn.
Niets om je zorgen te maken want het doet als je je ontspant geen pijn.
Succes!
Gr.Inge

Hoi Inge,

Vreemd, ik ben al wel 30, maar heb nog geen baarmoederonderzoek gehad. Zal dan ook nog wel komen. We zien het allemaal wel. Het duurt nog even. Bedankt!

Hai Angelique,
Ben een tijdje niet op deze site geweest, erg druk en problemen met het internet thuis.
Dus vandaar dat ik nu pas reageer! Maar fijn om te horen dat je er wat aan hebt.
Je vroeg of je de avond van te voren gemeenschap moest hebben. Wij hadden dat niet, dat was pas bij de samenlevingstest. Dus wij hebben dat ook niet gedaan. Het leek me een beetje stom om daar te liggen en dan zien ze van alles! Nee ik heb daar niet voor gekozen, ik dacht dat komt wel, als het moet. Dus dat hebben we ondertussen al gehad.
Wat duurt het lang zeg voor jullie je volgende afspraak hebben.
Maar dat ligt natuurlijk aan de vakantieperiode en dergl.
Maar neem maar van mij aan dat als het eenmaal loopt, er ook echt wel vaart achter komt.
Suc 6 en als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel weer he?
Groetjes,
Ang …

Terug
Bovenaan