hartstikke handy

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou wat mijn mama nu bedacht heeft helemaal super.
Ik krijg van mama weleens een speentje maar eigelijk ben ik er niet zo dol op.
Soms wel hoor maar eigelijk heb   ik liever alle tien me vingers in me mondje.

NU heeft mijn mama omdat ze het speentje vaak kwijt is er zo een doekje aangekocht.
Zodat ze die speen eerder ziet liggen in de box of waar ze hem ook heeft neergelgd.

En dat doekie is heel handig.
Want moest ik eerst   moeite doen als ik het speentje niet meer wilde om het uit te tuffen.
Nu hoef ik alleen maar aan het doekie te trekken.
En floep weg is die speen.

Echt een geweldig idee van mama. Snap niet waarom ze dat niet eerder heeft bedacht.

Groetjes Merel.

Nou Merel die mama van jou is slimmer als die van mij. die raakt wel 2 spenen pwe week kwijt geloof ik. maar goed ik gooi ze ook altijd ver weg en dan zijn ze vaak zoek. Of uit de kinderwagen haha.

Nou HEEEEL misschien zeg ik ook wel tegen mama dat ze zon doekje voor mij moet kopen!!

Liefs Rik

No dan heb jij nog niet aan je mama vertelt dat ze bij de hema hele mooie kralenkettingen verkopen die je aan je t-shirt kan klikken en die kralen kan je heel mooi draaien. Ik heb geen speen, maar mijn mama heeft mijn lievelingskroel eraan vast gemaakt. Leuk joh!

dadada,
Brian

Hoi,

ik heb ook een rond wit met blauw doekje waar mijn speen aan vast zit. Maar nu heb ik lekker door hoe ik dat doekje eraf kan wurmen en moeten pappa en mamma vaak nog zoeken naar mijn speen. En als ik dan heeeel zielug ga huile schiet pappa in de stress en rent naar boven voor een andere speen.

Groetjes van Stijn

Terug
Bovenaan