A
Anoniem
Guest
Ik was vanochtend behoorlijk geschrokken. Ik moest even naar boven en had de gangdeur niet goed gesloten. Ik hoorde Tijs wel de gang in komen en bij de trap gaan staan. Hij stond lekker met z'n handen te timmeren op de trap en ik dacht: oh, zolang hij dat doet is er niets aan de hand. Dat doet hij wel vaker als wij erbij staan. Hij heeft nog nooit aanstalten gemaakt om de trap op te klimmen. Ik pakte nog snel 1 dingetje en ging richting trap. Dat duurde dus maar heel even. Staat Tijs al halverwege de trap naar boven!!!!! En daar stond ie dus te timmeren! Ik snel naar hem toe, zonder hem te laten schrikken. Dat is dus niet meer snel iets boven halen en Tijs alleen laten met een open gangdeur...
Verder is hij sinds gisteren echt alleen aan het stappen. Hij durft het nog niet altijd, maar regelmatig komt hij vanaf de tafel, bank, box ofzo een meter of 5 los naar mij of zijn papa toegelopen. Echt leuk! We zijn super trots!
Groetjes,
mv Tijs (2-8-06)
Verder is hij sinds gisteren echt alleen aan het stappen. Hij durft het nog niet altijd, maar regelmatig komt hij vanaf de tafel, bank, box ofzo een meter of 5 los naar mij of zijn papa toegelopen. Echt leuk! We zijn super trots!
Groetjes,
mv Tijs (2-8-06)