Goeiemorgen! Ik moet het even kwijt ! Gister zijn we voor een echo geweest 7weken,ze dachten een tweeling ! Maar ze kon het niet goed zien nu denkt ze een hartvormige baarmoeder,wel een kloppend hartje wie heeft er ervaring mee morgen naar de gynaecoloog die gaat kijken hoe en wat

Beste F, ten eerste gefeliciteerd! Het is denk ik fijn om te horen dat er al een kloppend hartje te zien was, dat is een mooie eerste mijlpaal. Ik heb zelf geen ervaring met een hartvormige baarmoeder. Ook heb even voor je gekeken op oudersvannu.nl. Helaas vond ik hier geen specifieke informatie over een hartvormige baarmoeder, dus ik raad je aan om dit goed te bespreken met je gynaecoloog. Zij kunnen je het beste adviseren en begeleiden. Mogelijk is hier iemand in de community die hier ervaring mee heeft en haar verhaal met jou kan delen. Het is een kleine moeite met een grote (positieve) impact!

Ik wens je veel succes en hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt. Spannend!

Bedankt voor de reactie! Vanmiddag zijn we geweest en de gynaecoloog heeft goed gekeken en zag zelfs niet iets raars of een vorm van…. Dus de vk hún apparaattuur is wat ouden denk ik dus nu gewoon weer genieten 7+5 nu

Terug
Bovenaan