Hay JinnyJ


Hay Jinny,

bedankt voor je reacties! Maar je hebt gelijk, moet mij er ook helemaal niet druk om maken. Mijn zus is eigenlijk een levend voorbeeld. Zij is heel iel, gewoon van bouw enzo. Zij is meer dan 20 kilo aangekomen, maar het is haar ondanks 3 kids weer gelukt er allemaal af te krijgen!
Mij maakt het wel niks uit dat ik aankom, hoop alleen dat het er ook weer af gaat hihihi. Maar mijn kindje is het belangrijkst!

Maar jij woont dus ook in de Polder. Gezellie dan  maar waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Omdat je er nog maar 3 jaar woont...
Ik komoveral en nergens vandaan. Groot gedeelte in Duitsland gewoont en in Nederland ook veel verhuisd. Daardoor kan ik ook niet meer lang op 1 plek blijven wonen.

Maar is dit trouwens je 1ste zwangerschap? Of heb je nog kids? Lekker joh, dat je al op de helft zit! Kan ook niet wachten tot ik zover ben. Klopt het dat je bij je 1st kindje niet zo`n grote buik ziet? Ik hoop het wel hoor! Je moet het natuurlijk wel kunnen zien.

Nou, geniet jij er ook maar lekker van en misschien tot horens!

Greetz Cody
 
Ik hoop ook dat alles er weer af gaat! Maar ja, je weet maar nooit. Ik merk dat ik alleen op mijn buik aankom. Mijn benen en billen zijn echt niet dikker geworden. Daarom hoop ik dat het er voor het grootste deel wel af gaat.

Wij komen oorspronkelijk uit Leusden, bij Amersfoort. Daar heb ik op een paar maanden na mijn hele leven gewoond. Mijn man trouwens ook. Alleen is een huis daar onbetaalbaar voor een starter. Daarom zijn we maar naar de polder verhuisd. We wonen nu een half uurtje rijden van de meeste familie vandaan en lekker bij het bos en water. Wij zijn erg gelukkig met ons plekkie en ik denk niet dat we erg snel zullen verhuizen. In ieder geval niet Zeewolde uit.

Dit wordt idd ons eerste kindje. Mijn buikje begon redelijk snel te groeien maar het gaat heel geleidelijk aan. Iedereen ziet het toch wel hoor! Dus ik heb al een aardig buikje en kan al weken mijn eigen kleding niet aan.
Het is wel lekker dat ik de helft er al op heb zitten. Maar de weken kruipen soms voorbij. Soms gaat het een stuk sneller. Ik weet dus precies hoe je je voelt!
 
Terug
Bovenaan