haze slaapjes en schreeuw buien

Mijn mannetje is nu 3maanden oud en sinds andehalve week slaapt hij erg kort. Slaapt een uurtje, speelt zo'n 2 uur zet het dan op een gillen.

Ik weet niet of dit van de honger is (vaak moet hij nog een uurtje voordat hij de fles krijgt) of dat hij overprikkeld is en dus eigenlijk slaap nodig heeft.

Na zijn haze slaapje is hij volop in beweging (ligt overdwars in bed) en kletst volop tegen zijn beren in bed.

Als hij een schreeuw bui krijgt is hij niet meer te stoppen. wat je ook doet.

Ik voel me hopeloos en weet niet wat ik moet doen. Honger ?? slaap ??? de luier verschonen heeft ook geen zin.

Wie herkent dit en heeft misschien wat tips.

alvast bedankt hiervoor.

waarom probeer je hem dan niet nog even terug te leggen in bed, dus nadat hij gespeeld heeft, maar voordat hij zijn flesje moet hebben. Dan krijgt hij het flesje miscchien en half uurtje tot een uurtje later, maar ihij is dan wel uitgerust. Dit doe ik ook met mijn zoontje van 19 wk

Volgens mij krijgen ze bij 3 maanden weer een sprongetje te verwerken. Ons zoontje gooit dan altijd zijn hele voedingsschema in de war. Soms kwam hij op een voeding meer uit, soms op eentje minder.
Het kan zijn dat je kindje gewoon moe is, maar misschien is het ook gewoon honger. Ik heb al heel snel dat babies niet volgens schema leven, hoe makkelijk dat ook zou zijn. Als het echt honger is: gewoon aan toegeven. En als het door zo'n sprongetje komt, dan komt het vanzelf weer goed.
Maar misschien huilt je kindje, omdat de vermoeidheid is toegeslagen. Even laten huilen in bed kan best, hoor. Mijn zoontje krijst soms wel een kwartier, maar valt dan wel in slaap. Het klinkt heel vervelend, maar het went en het voelt ook voor jezelf goed als je na een kwartier merkt, dat het gewoon vermoeidheid was.
Succes

Terug
Bovenaan