Hazenslaapjes

<p>Mijn zoontje van 11 weken doet overdag hazenslaapjes van 45 min. Ik doe hem daardoor regelmatig op bed. Savonds gaat hij soms om 18:00 al de nacht in (om 22:00 een droomvoeding). Hij wordt gemiddeld genomen in de ochtend rond 05:00 a 06:00 weer wakker. Hij slaapt daarna vaak weer tot 08:00. Iemand tips om de hazenslaapjes overdag te kunnen verlengen? </p><p> </p>

Mijn dochter doet hazenslaapjes van tien minuten over de dag (3mnd) cb zegt dat je dingen als slaap, eten en zindelijk worden niet kunt afdwingen en hoort het korte slapen gewoon erbij. Hij slaapt snachts keurig dus zou me niet druk maken. En 45 minuten is een hele slaapcyclus dus er is niets mis mee. Dat haalt die van mij niet hoor! (En die nachten ook niet zo)

Denk t ook, hoeeveel en wanneer er wordt geslapen is denk ik lastig te sturen. Overigens slaapt jouw kindje zo te horen helemaal prima! 

Kun je weinig aan doen. Je zou even 10 minuten kunnen wachten met eruit halen. Misschien valt hij nog een keer in slaap en anders haal je hem eruit. Mijn dochter deed ook heel lang van die korte slaapjes van 45 minuten. Ik denk totdat ze 6 maanden was ongeveer. Nu slaapt ze de ene keer 45 minuten en de andere keer 1,5 uur. 

Terug
Bovenaan