<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben sinds 19 februari mama geworden van een heel lief meisje (tevens ook mijn eerste kindje)</p><p>Ze is nu 9 weken oud. </p><p>Ik zit een beetje met een dilemma.. Al vanaf ongeveer haar 2e a 3e week slaapt ze overdag slecht.. We zijn hier bezig met elke keer het zelfde als ik haar naar bed breng. Ze geeft ook aan dat ze moe begint te worden en dan begin ik het riedeltje. Echter wanneer ik haar dan eindelijk in slaap heb is ze met 20 a 30 minuutjes alweer wakker. Daarna is ze gewoon nog super moe maar gaat ze niet meer slapen.. Je ziet haar er echt tegen vechten. Ik weet niet wat ik nog kan doen om haar overdag beter in slaap te krijgen. Hebbben namelijk al meerdere plekken geprobeerd draagzak, kinderwagen, op mijn borst.. Ook zo een speciale swaddle slaapzak aangeschaft werkt ook niet. Je merkt gewoon door de dag heen dat ze chagrijnig word.. Terwijl als ik haar dus sochtends uit bed haal het een super vrolijk tevreden meisje is. Ook is ze erg bewegelijk en heb ik het idee dat ze niks wilt missen.. </p><p>(nachten wonderbaarlijk super daar mag ik echt niet over klagen daarintegen denk ik dan wel ja.. Op een gegevenmoment moet je ook wel keer opgeven en gaan slapen )</p><p>Misschien hebben jullie tips en tricks</p>