Hcg 17

<p>hallo allemaal</p><p> </p><p>vorige week dinsdag liet ik heel pril bloed prikken (moet voor mn werk) omdat ik positief testte met een early test. </p><p>Mijn hcg waarde was toen 17. </p><p>Heeft iemand ook zo laag getest ? </p><p>En is het goedgekomen? </p><p>Ik had gisteren en vandaag last van bruine afscheiding met een druk op mn baarmoeder en fijne steekjes.. </p><p>zou dit innesteling kunnen zijn?</p><p>ik maak me heel veel zorgen. Mijn vorige zwangerschap was een mk. </p><p>Liefs</p>

0 tot 50 iu/l pas bij een zwangerschap van zo'n 3 weken, 5 - 426 bij 4 weken en 18 - 7340 bij 5 weken.
0 tot 5 iu/l is niet zwanger.
Je hebt dus wel zwangerschapshormoon in je lichaam. 17 is nog niet erg veel maar dit verdubbeld per dag. Misschien nog een keer hcg laten prikken? 
Helaas kan ik je zorgen niet wegnemen en zal de tijd het leren. Ik heb ook een miskraam gehad en weer hoe -kut- het wachten is tot je eerste echo. 
Heb je al contact gezocht met een verloskundige. Misschien dat ze een vroege echo willen uitvoeren.
Liefs 

Hey Mah 

heel erg bedankt voor je berichtje!
het gaat allemaal zo moeilijk en verwarrend ... 
ik heb morgen een afspraak bij ha. 
Voor een echo kan ik pas 21/9. 
Ik hoop dat het hormoon goed ontwikkelt ! 
Wil het niet weer meemaken :( 

liefs !

Als het een hele prille test was, kun je niet veel hormonen verwachten. Zwangerschap kan ook nog wel priller zijn dan je zelf denkt. Zegt uiteindelijk niks over een eventuele miskraam. Maar nog een keer testen lijkt mij sowieso verstandig, gezien er heel veel mis kan gaan in het begin. 

Terug
Bovenaan