hcg bloedonderzoek.

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest na aanleiding van al die vage testen dat het streepje weer verdween. mijn implanon is iniedergeval verwijderd en de dokter vermoed dat ik toch zwanger ben en dus meteen maar bloedgeprikt.. erg spannend. Door al dat gedoe zouden we het ondanks dat het totaal niet gepland is toch ook wel heel leuk vinden als we nog een kindje mogen krijgen. Dus hebben we besloten mocht ik toch niet zwanger zijn nu dat we dan ook niet aan de pil gaan en voor een derde te gaan!!!
Dus ik om me bij jullie voegen als mama-to-be.

Wat een goed nieuws mama-to-be!! :)
Wanneer krijg je de uitslag van je bloedonderzoek? Ben erg benieuwd of je indd in verwachting bent!!

Liefs Lynn

met een beetje geluk is de uitslag er morgen en anders na het weekend

Welkom, leuk nieuws zeg.
Nog even spannend of je wel of niet in verwachting bent.

Spannend! en als je het toch graag wil hoop ik dat ie hartstikke positief is voor je.

Jeeej wat spannend zeg! Nou dan hoop ik dat je lekker zwanger bent, scheelt een hoop 'gedoe'. Wel meteen aan de foliumzuur of zwangerschapsvitamines gegaan?

nou die heb ik vanmiddag idd maar meteen gekocht. daar maak i me wel zorgen om want als ik nu wel zwanger ben heb ik de eerste weken gemist met de vitamines. En aangezien mijn moeder een gesloten open rug had en mijn oudste zoon autistisch is vind ik dat wel heel eng. ben er meteen maar mee begonnen voor het geval dat

Terug
Bovenaan