Hcg daalt, hoelang voordat vruchtje afkomt?

Goedemorgen,
Zoals de titel al zegt, blijft mijn hcg dalen..
Mijn laatste ongesteldheid begon 5,5 week geleden. Vervolgens een dun streepje op de test van 5 januari. Op advies van de verloskundige later nog eens getest, maar het streepje wordt bij elke test steeds lichter :(
ik ga me maar voorbereiden op een miskraam.
Heeft iemand dezelfde ervaring? Ik ben vooral benieuwd hoelang het duurde voordat het vruchtje eruit kwam?
 
Volgens mij kan dat enorm verschillen.
 mIk merkte het niet aan de testen maar ik kreeg een bloeding. Op donderdag nog heel licht en op vrijdag zetten het door. Uiteindelijk op zaterdag een miskraam gehad. Ik was 7+2. Heel veel sterkte. Het is iets verdrietigs om mee te moeten maken!
 
Ik las ook ergens dat hcg gewoon normaal gezien daalt na enige tijd, in een ander topic.
Dus misschien niet echt een miskraam in het verschiet?
 
Vanochtend een nauwelijks zichtbaar streepje en nu dus inderdaad een/de bloeding.. de 3e miskraam ondertussen (met 1 gezonde zoon bij de 3e zwangerschap). 
Pfoe heftig Zazou bij 7 weken.. heel veel sterkte! Voordat we aan kinderen 'begonnen' had ik nooit geweten hoeveel onzekerheid, angst en ook verdriet erbij komt kijken. Bedankt voor jullie reacties ?
 
Terug
Bovenaan