HCG hormoon blijft stijgen alleen veel buikkrampen

<p>Dag allemaal,</p><p>ik ben als het goed is 4,5/5 weken zwanger heel lastig te zeggen omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Als we uitgaan van een normale cyclus dan zou het nu 7 weken zijn.</p><p>ik heb nu al 10 dagen enorm veel last van hevige buikkrampen/aanvallen. Zo een aanval duurt ongeveer 5-20 minuten en de pijn zit echt beneden in mijn buik dus bij mijn eierstokken en baarmoeder.  De pijn is zo heftig dat ik soms gewoon bijna flauwval.  Ik ben al een week geleden met deze klachten naar de gyn geweest en zij kon niets zien in mijn baarmoeder maar tot eergisteren zagen we toch een vruchtzakje in de baarmoeder. Ook stijgt mijn hcg hormoon en was deze gisteren 3000 en de week ervoor 96. Toch blijf ik deze krampen houden en krijg ik 4-8 keer per dag een hevige aanval. <br /><br /></p><p>kan dit niet toch een miskraam zijn? Ik heb geen bloedverlies en een bbz is denk ik uitgesloten gezien er in mijn baarmoeder een vruchtzakje te zien is. Verder ben ik getest op nierstenen of eventuele blinde darm ontsteking maar ook hier is geen sprake van. Heeft iemand iets soort gelijke meegemaakt?</p>

Ik werd de eerste week dat ik wist dat ik zwanger was elke nacht bijna huilend eakker van de buikkrampen, dat je gewoon geen enkele houding aan kon nemen. Geloof dat ik toen rond de 5 weken was. Ondertussen bijna 23 weken zwanger en alles is goed!

Hoi ! 
ik heb dit ook gehad , heb je ook last van zweet aanvallen als de pijn opkomt ? En loopt het door naar je boven benen ? 

Ja dit had ik ook . Helaas is dit bij mij verkeerd afgelopen , maar ik lees ook veel verhalen dat het goed afloopt . Ook zeker omdat je hcg oploopt . ik had het vooral in de nacht de pijn , als ik dan warm ging douchen verlichte het , misschien iets voor jou ? 

Ik kruip ook ri de douch zo'n 4 keer per nacht om de pijn te verlichten. Hoe lang had jij hier last van en had jij last van bloedverlies? De pijn straalt bij mij ook door in de onderrug 

Terug
Bovenaan