<p>Dag allemaal,</p><p>ik ben als het goed is 4,5/5 weken zwanger heel lastig te zeggen omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Als we uitgaan van een normale cyclus dan zou het nu 7 weken zijn.</p><p>ik heb nu al 10 dagen enorm veel last van hevige buikkrampen/aanvallen. Zo een aanval duurt ongeveer 5-20 minuten en de pijn zit echt beneden in mijn buik dus bij mijn eierstokken en baarmoeder. De pijn is zo heftig dat ik soms gewoon bijna flauwval. Ik ben al een week geleden met deze klachten naar de gyn geweest en zij kon niets zien in mijn baarmoeder maar tot eergisteren zagen we toch een vruchtzakje in de baarmoeder. Ook stijgt mijn hcg hormoon en was deze gisteren 3000 en de week ervoor 96. Toch blijf ik deze krampen houden en krijg ik 4-8 keer per dag een hevige aanval. <br /><br /></p><p>kan dit niet toch een miskraam zijn? Ik heb geen bloedverlies en een bbz is denk ik uitgesloten gezien er in mijn baarmoeder een vruchtzakje te zien is. Verder ben ik getest op nierstenen of eventuele blinde darm ontsteking maar ook hier is geen sprake van. Heeft iemand iets soort gelijke meegemaakt?</p>