HCG in bloed afwezig maar kan het misschien toch?

<p>Hallo allemaal...</p><p>Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen.</p><p>Op 29 april had ik (volgens mijn berekeningen) mijn eisprong.</p><p>Geklust 3 en 2 dagen voor mijn eisprong en ook op de dag van mijn eisprong.</p><p>Mijn NOD is 14 mei.</p><p>Nu heb ik omdat ik sowieso al bloed moest laten prikken ook mijn hcg laten prikken.</p><p>Ik had namelijk het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn. Al 2 dagen lichte menstruatie krampen... vandaar.  Dat bloed is geprikt op 8 mei. Maar geen HCG waarneembaar in bloed. Dus helaas... wat jammer. Maar toen kreeg ik 9 mei ietsje bloedverlies ( helderrood, heel weinig) en wederom deze dag ging gepaard met lichte menstruatie achtige krampen.</p><p>Sinds vandaag 10 mei voel ik geen krampjes meer.</p><p>Ergens hoop ik natuurlijk dat dat een innestelingsbloeding was en ik misschien te vroeg heb bloed geprikt. Wat denken jullie hiervan???</p><p>Ik ben heel beneuwd.</p><p> </p>

Als 14 mei je nod is, en je hebt 8 mei bloed laten prikken dan was het toen nog 6 dagen voor je nod. Het kan best dat er toen nog geen innesteling plaatgevonden had als je wel zwanger zou zijn. Dus denk niet dat je iets aan die bloeduitslag hebt wat dit betreft. 

Klopt zou alsnog kunnen dat je wel zwanger bent naar mijn idee. Als er toen geen innesteling was was er ook geen hcg!

Ik heb een schildklier die na mijn eerste zwangerschap 5 jaar geleden minder is gaan werken. Ik moet vaak bloedprikken hiervoor omnte checken ivm mijn medicatie.
HCG was minder dan 1 dus afwezig.

Sinds vanmorgen bij afvegen na plassen wat licht roze... ook wederom krampjes. Ik denk in dit geval dat mijn menstruatie helaas gaat beginnen, alleen wat eerder dan gedacht. Kan immers niets anders meer zijn dan dat.
Balen! :-( Komende maand al een jaar bezig. 

Terug
Bovenaan