HCG in bloed voor NOD

<div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Hoi hoi allemaal,</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"><br />Even een vraagje. Normaal zijn wij bezig met de fertiliteitskliniek, maar omdat we overstap gingen maken naar ICSI hadden we deze cyclus (34dagen) overgeslagen. Toch eens een test gedaan omdat ik nu al een paar dagen last heb van mijn maag. Nu sinds gisteren 3 knal positieve zwangerschapstesten (geen ‘vroege’ testen & geen ochtend urine en nog geen 2u tussen 2 plas momenten) in mijn handen. <br />maar ik weet totaal niet hoever ik ben of wanneer mijn NOD zou zijn. Volgens de app zou dat pas 26/09 zijn. Gisteren bloed laten nemen en ik heb waarde 17. <br /><br /></div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Iemand die ook zo een lage waarde heeft gehad en waaruit het positief is geweest. Zoals gezond kindje of al veel verder in de zwangerschap. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Donderdag laat ik opnieuw bloed trekken. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"><br /><br />Ik ben ontzettend blij maar ook heel voorzichtig en bang … wij hebben al eens een miskraam gehad op 8-9 weken maar dit door de fout van mijn diabetes ziekenhuis die foute waarden in mijn insuline pomp hadden gezet… </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"><br /><br />Heb dus een beetje nood aan een positieve vibe ❤️<br /><br />groetjes Lore ?. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div>
 
Oh dat kan hoor. Een vruchtje nestelt na gemiddeld 9 dagen in. 2 a 3 dagen later is het hcg meetbaar. Maar je kan een vroege eisprong gehad hebben. En 9 dagen is gemiddeld. Soms nestelt het al in na 5 of 6 dagen, of juist na 12 dagen pas. En dan is er ook nog eens grote spreiding in hoe snel vrouwen hcg aanmaken. 
Ik had met 12 dpo een positieve test en dat liep mooi op. Nu ben ik 11 weken en heb al een mooie termijnecho gehad. 
 
Terug
Bovenaan