Hcg na curretage

<p>Hoi! </p><p>Heeft iemand ervaring met hoe lang hcg in het bloed is gebleven na een curretage met 8 weken?</p><p>Ik heb na 6 weken op 2 verschillende zwangerschapstesten heeeel licht positief getest.. maar wel 3 dagen een zeer lichte menstruatie gehad. </p><p>De verloskundige zei dat hcg normaal binnen 3 weken uit het bloed moet zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik alweer zwanger kan zijn ?</p>

Hee!
Ja 31 oktober 2018 curretage gehad en 22 november had ik nog steeds lichte positieve testen in mijn handen. Nu nog steeds geen regelmatige cyclus wat voorheen wel altijd 28 dagen was.
Vandaag helaas weer ongesteld geworden en gaan we weer voor de volgende ronde.

Hey
Het zou zeker kunnen dat je opnieuw zwanger bent. Heb je al een negatieve zwangerschapstest gehad na de curettage? Ik heb vorig jaar april een curettage gehad, na 2 weken was m’n zwangerschapstest negatief en na 6 weken was ik opnieuw zwanger. M’n dochter is inmiddels een maand.

Nee ik weet het niet zeker, misschien zou het een zwangerschap kunnen zijn maar ik voel me totaal niet zwanger. 
Ik heb na de curretage niet meer getest tot dus 6 weken er na en deze was dus licht positief ? Ik heb dus geen idee of in de tussentijd er een negatieve test kan zijn geweest..
Ik ben er wel nogal door in de war! 

Terug
Bovenaan