hcG waarde 4+0(4+1) hoog en mola zwangerschap

<p>In de ene tabel val ik in de gemiddelden in de andere niet. </p><p>Mijn HcG was op NOD ( evt +1)(heeeel evt +2) 680. Wat ik begrijp is dat redelijk hoog. Ik weet zeker dat mijn ovulatie 17 positief was dus 18/19 was gezien ik dipsticks ervoor gebruik. </p><p>Google is een bitch, als je zoekt naar zekerheid. Ik heb al 2 miskramen gehad en asherman, dus ik zoek houvast punten en dus hcG waarden laten testen. Maandag weer een test (6 dagen erna) dan weet je dat deze 48/72 uur verdubbelen.</p><p>ik wil niemand met mola voor het hoofd stoten. Maar kan dit een teken van mola zijn (maandag waarden niet wetende) </p><p>ik was paar daagjes misselijk, maar nu prima. Wel hele dag steken rechts  bij voorkant lies.  </p><p>Geen bloedverlies, geen overgeven en dat soort dingen wat “redelijk mola typeert”</p><p>maar die hoge waarde baart me zorgen iemand ook hoge hcG gehad? Of een mola? </p>

Ik heb geen idee wat hoog is. Mijn waarden waren de laatste x geloof ik 2800 en ze schatte me op 4/5 week. Misschien dat je daar wat aan hebt. Op de echo was toen wel een vruchtzakje te zien met zwangerschapsring zoals de gynaecoloog het noemde. Ze heeft verder niks gezegd over de waarden of het hoog of laag was. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo. Maar ze gaan niet weer bloedprikken. Dat hebben ze bij mij gedaan omdat ik 2 week na een miskraam dus ineens weer zwanger bleek te zijn. Dus het prikken was meer om dingen uit te sluiten. Ik zou me als ik jou was echt niet te druk maken hoor. Hcg betekent zwanger dus geniet daarvan en misschien is het wel een tweeling joh. Wie weet?! Echt verstand op nul lieverd en geniet ?

Hi mijn hcg is ook meerdere keren onderzocht omdat ik dacht verder zwanger te zijn, en heel erge buikpijn had. Men dacht aan buiten baarmoederlijke zwangerschap. Mijn hcg was ook erg hoog dit kon gewoon zo zijn zonder betekenis of wellicht een meerling. Bij mij was 't achteraf gewoon hoog en had een succesvolle zwangerschap. 
Veel succes hopelijk is dat bij jou ook zo het geval. 

♥️ Thx dames. 
Maandag nieuwe bloedtest. Puur vanwege de historie. Ook mag de vroege echo bij ziekenhuis. 
Hopelijk maandag waarden in de normale range. Tweeling zouden we wel leuk vinden. 
Het weekend nog even doorstaan dan. I’ll let you know ?

Terug
Bovenaan