hcg waarde

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Ik sta te popelen om een test te doen en anderzijds niet. Bang wat de uitsla is, omdat bij mijn vorge zwangerschap je het eerst niet kon zien via een test en een week later wel. Heb vandaag alwel een clear blue test gekocht....en zit nu op dag 32...zit er dan al genoeg hcg waarde in om dit te kunnen testen<<BR>

groetjes sw33tness

Hoi,

De waarde van het hcg hormoon is natuurlijk helemaal afhankelijk van hoe lang je inmiddels zwanger zou zijn. Je vertelt wel dat je op dag 32 zit, maar wat is je gewone cyclus? Vanaf de dag van je NOD (meestal 14 dagen na eisprong) schijn je voldoende hormoon in je lichaam te hebben om via een test te kunnen zien, maar dit is ook bij iedereen anders.

Groetjes, Jetje

meestal zit ik rond de 30 31 dagen.,...maar ja kan t altijd proberen is t niet zwanger dan kan k me er een beetje op voorbereiden dat ik ongi ga worden en anders probeer ik het na een paar dagen weer,.,,..

greetzzz sw33tness

Je kan net zo goed nu al een test doen. Als hij positief is dan kun je tenminste al blij zijnen als hij negatief is kun je je al een beetje voorbereiden op je ongi.
Natuurlijk ben je dan wel teleurgesteld, maar nu in spanning zit is ook niet goed voor je.

Succes en laat nog even wat weten.....

Groetjes, Jetje

p.s. Misschien kun je beter wel met ochtendurine testen als het nog heel pril is, dan is de kans op een positieve test groter

Hoi Jetje

heb inmiddels de test gedaan, maar helaas deze was negatief. Heb hem gisterenavond nog gedaan. Aan de andere kant wist ik dat je het tog nog niet kon zien aangezien dit bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde ging. Had ik getest en hij was negatief en een week later zo zwanger als wat. Maar ja kan me al een beetje voorbereiden op het feit dat ik ongesteld ga worden. Maar mijn graad is vanochtend weer 37.1 dus hij blijft hoog.

Maar ja we wachten gewoon af

groetjes sw33tness

Hoi!
Nog een hier in hetzelfde schuitje! Twee dagen over tijd en gisteravond getest. Negatief, maar als je heeeeeeel goed kijkt zie je een flauw roze veegje! Ik had bij mijn 1e zw.schap ook eerst een negatieve test. Toen ik daarna heel misselijk werd, was dat aanleiding om toch nog eens te testen en toen was ie positief! Dat was ongeveer een week later.
We hebben nu afgesproken in het weekend weer te testen als ik niet ongi ben geworden. Spannend dus!!
Jij ook veel succes en hopelijk testen we straks allebei positief; laat je het ff weten?????!
Liefs van Patricia

Balen dat de test negatief was, maar als ik het goed begrijp is nog niet alle hoop verdwenen. Zolang je niet ongesteld wordt is er nog altijd een kans....

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Jetje

Nee de hoop is zeker nog niet weg, ik weet hoe het de vorige keer ging, en de ene vrouw kan wel van te voren voor NOD al testen en sommigen gewoon niet. Maar ja ik heb houvast aan mijn temperatuur is nog steeds 37.1 en heb deze maand vaak last gehad van krampen in mijn maag en ik ben zooooooo emotioneel. MIjn vriend zei dat ik nu anders ben dan anders. Normaals als ik ongi moet worden zeur ik...maar nu jank ik hahahaha

En als ik tog ongesteld wordt doet mijn vriend een week de afwas. Ook iets leuks tog...hahaha we moeten dat wachten een beetje leuk laten

groetjes

Terug
Bovenaan