HCG waarden 245

Hallo Dames,

Ik heb vanmiddag bloed af laten nemen om te kijken hoe ver ik zwanger ben... Hcg waarden was 245, volgens de tabellen op internet zou ik dan 4/5 weken zwanger zijn.

De arts wilde geen schatting doen van hoe ver ik ben, het enige wat ze zei was dat het een waarden was van een prille zwangerschap. Nu ben ik wel blij om ook van een arts de bevestiging te horen dat ik zwanger ben, maar is die waarden niet wat laag? Ik hoef geen tweede keer te laten prikken, volgende week maandag, de 12de krijg ik een inwendige echo... Voor mijn gevoel duurt dat echt nog heel lang!!

Iemand die mij gerust kan stellen??

Liefs

Maar lieve Betty je bent toch nu ook nog maar in de 4de week?want je weet het nog maar net,of denk je toch dat je verder bent?snhap wel dat je bang bent hoor na 2 miskramen,maar hou goede moed dat doet ook al veel met je maar snap dat dat moeilijk moet zijn maak jezelf niet gek met die hcg waarden.
ook voor jullie komt een mooie tijd aan
liefs

Maar lieve Betty je bent toch nu ook nog maar in de 4de week?want je weet het nog maar net,of denk je toch dat je verder bent?snhap wel dat je bang bent hoor na 2 miskramen,maar hou goede moed dat doet ook al veel met je maar snap dat dat moeilijk moet zijn maak jezelf niet gek met die hcg waarden.
ook voor jullie komt een mooie tijd aan
liefs

hoi betty ik begrijp hoe je je voelt vooral omdat ik zelf 2 weken geleden in het zelfde schuitje zat ik heb zelf een zwangerschaptest gedaan en deedc ook een berekening van me eerste dag van laaste de maandelijkse periode is geweest ik heb gister een inwendige echo gehad en het zat er een heel klein minnie mensje met een klopend hartje blij dat ik was dus ik begrijp je maar echt de dag is zo aangebroken dat ze zeggen kijk daar dat is het kindje suc6 iig

Ben je de Betty van het als het zwanger worden langer duurt forum??? Als het goed is ben je dan nu voor de tweede keer zwanger??? GEFELICITEERD!!
Wanneer ben je uitgerekend?

Ik kom ook van hetzelfde forum en weet sinds een week dat ik zwanger ben!!
Maar ik ben in december uitgerekend dus hoor ik hier niet thuis, maar ja...er is nog geen decembermama's forum.

Ik hoop voor je dat deze zwangerschap doorzet!!

Liefs Karin

Ben je de Betty van het als het zwanger worden langer duurt forum??? Als het goed is ben je dan nu voor de tweede keer zwanger??? GEFELICITEERD!!
Wanneer ben je uitgerekend?

Ik kom ook van hetzelfde forum en weet sinds een week dat ik zwanger ben!!
Maar ik ben in december uitgerekend dus hoor ik hier niet thuis, maar ja...er is nog geen decembermama's forum.

Ik hoop voor je dat deze zwangerschap doorzet!!

Liefs Karin

Terug
Bovenaan