HCG waarden

Hoi allemaal!

Ik ben zwanger in de VS en was benieuwd hoe ‘streng’ jullie in de gaten worden gehouden.

Wij zijn zwanger geraakt via IVF/ICSI waarbij op dag 3 na de punctie 2 embryo’s zijn teruggeplaatst. Sinds vorige week heb om de 2 dagen bloedtesten om mijn HCG waarden te bepalen.

Mijn HCG is als volgt:
9 dagen na embryo transfer: 14
11 dagen na embryo transfer: 51
13 dagen na embryo transfer: 108
16 dagen na embryo transfer: 357

Ik heb er een goed gevoel bij, omdat ik weet dat het tot nog toe goed zit. HCG gaat nog steeds omhoog en dat is wat we willen zien. 12 dagen na embryo transfer hebben we een thuis test gedaanen die gaf aan ‘pregnant’. We zijn door het dolle heen!!!!
Deze week nog 2 bloedtesten en als alles goed lijkt de week erop een vroege echo.

Hoi USAmom,
Ik ben zonder medische hulp zwanger dus heb de vk gebeld en ben vorige week daar geweest voor een intake gesprek. Wil ze vanalles weten, wat voor werk je doet, over je gezondheid of er erfelijke ziektes in de familie zijn enz. Heb toen weer een afspraak gemaakt rond 10wkn zwanger en krijg dan een echo om te zien hoever ik echt ben.
Wordt niet getest op hcg, maar weet niet hoe dat zit wanneer je wel medische hulp hebt gehad. Geen ervaring mee. Dus heel streng word ik niet in de gaten gehouden, maar daar is dan ook geen reden toe. Wanneer er iets is of ik vragen heb kan ik altijd contact met de vk opnemen.

hoi

ik ben via iui zwanger geworden ik heb vrijdag een echo ben dan 7 weken verder word ik niet in de gaten gehouden hoeveel hcg oid ik heb.
ik hoor vrijdag wel als het goed is of ik onder een verloskundige kom te staan of gewoon bij de geynaecoloog blijf

Terug
Bovenaan