HCG-waardes

A

Anoniem

Guest
Hoi,

tijdens het begin van de zwangerschap loopt de waarde van het hgc-hormoon op.
Er is hier ergens zo'n overzichtje geplaatst.
Nu ben ik zelf 5 dagen overtijd (half jan gestopt met de pil (maar was al begin aug 2005 gestopt maar vanwege reis door zuid azie half dec weer begonnen), ben al 3x ongesteld geworden, regelmatige cyclus van 28/29 dagen. En nu dus 34 dagen en nog niet ongi. Ik heb zaterdag getest en nu vanavond (wilde eigenlijk wachten tot vrijdag) maar negatieve test (predictor).
Nu heb ik afgelopen weekend ergens gelezen dat de meeste test een positieve uitslag geven bij 50 of hoger en er is 1 test die het bij 25 of hoger geeft.
Weet iemand hier iets vanaf. Ik ga nu echt wachten tot vrijdagochtend voor ik weer ga testen, maar moet dus een nieuwe set halen.
En ik voel met iedereen mee, want dat afwachten is helemaal niets. Ook al is het pas de 1ste rond voor ons (wilde eerst ontpillen, en van de malariapillen af).

ja ik heb de laatste keer ook getest toen ik net over tijd was een dag of drie maar was negatief toen heb ik pas weer na een week getest en die was positief dus het duurde even voordat de hcg waarde hoog genoeg was
heb helaas een mskraam gehad maar be nu weer 4 dagen over tijd dus wacht effe een weekje en ga dan pas testen
mischien moet je ook nog even een paar dagenm wachten voordat je een nieuwe test doet
gr

Hallo,

Hier heb je nog even de site waar de hcg tabel staat.

http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php

Zelf heb ik vorige maand met dezelfde vraag rond gelopen omdat ik 22dg nod was. Ik heb nagevraagd bij de samenwerkende apothekers wat de minimale hcg-waarde was voor hun produkt (huismerk) en dat was 25.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En succes
groeten Nathalie

quote: na reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2006 22:13:43'));

Hallo,

Zelf heb ik vorige maand met dezelfde vraag rond gelopen omdat ik 22dg nod was. Ik heb nagevraagd bij de samenwerkende apothekers wat de minimale hcg-waarde was voor hun produkt (huismerk) en dat was 25.

groeten Nathalie

Ok dank je wel. Zocht inderdaad welke waarde je minimaal nodig hebt bij welke test.
Dus Samenwerkende Apothekers     >25
ClearBlue                                                           >?
Predictor                                                             >?
?

quote: noorwegen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2006 22:18:14'));

quote: na reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2006 22:13:43'));

Hallo,

groeten Nathalie

Ok dank je wel. Zocht inderdaad welke waarde je minimaal nodig hebt bij welke test.
Dus Samenwerkende Apothekers     >25
ClearBlue                                                           >?
Predictor                                                             >?
?

?
?

En als ik de tabel er dan bij neem, dan betekent het dus als je zwanger bent, dat je vanaf 2 weken overtijd wel aan een positieve test kunt komen.
Pfff dat wordt dan nog even wachten, zit pas op 5 dagen.

Terug
Bovenaan